וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוטה ניצחה את הקליפרס על הבאזר, מילווקי הפתיעה את טורונטו

פתיחה דרמטית לפלייאוף: ג'ו ג'ונסון נתן לג'אז 95:97 על הקליפרס, למרות פציעה מוקדמת ומדאיגה של גובר. הבאקס ניצחו 83:97 בטורונטו, הספרס רמסו את ממפיס, קליבלנד גברה בשיניים על הפייסרס

שחקני יוטה ג'אז עם רודי גובר הפצוע. AP
הרבה דאגה, הרבה אופי. רודי גובר אחרי הפציעה/AP

חג שמח. פלייאוף ה-NBA לעונת 2016/17 יצא הערב (שבת) לדרך עם ניצחון קשה של קליבלנד על אינדיאנה במשחק מספר 1 בסדרה ביניהן. בהמשך מילווקי הפתיעה את טורונטו ועלתה ל-0:1 עם ניצחון חוץ, וגם סדרות המערב יצאו לדרך, כשסן אנטוניו רמסה ללא קושי את ממפיס. את משחקי הלילה סגר מותחן גדול בין יוטה לקליפרס, שהסתיים בניצחון של הג'אז על הבאזר.

משחקי הלילה במזרח:

קליבלנד (2) - אינדיאנה (7) 108:109
טורונטו (3) - מילווקי (6) 97:83

משחקי הלילה במערב:

סן אנטוניו (2) - ממפיס (7) 82:111
לוס אנג'לס קליפרס (4) - יוטה (5) 97:95

ג'ו ג'ונסון, יוטה ג'אז. AP
איזה ווינר. ג'ו ג'ונסון/AP

לוס אנג'לס קליפרס (4) - יוטה (5) 97:95

11 שניות לפתיחת המשחק, יוטה הייתה יכולה להישבר ולהרים ידיים: רודי גובר סובב את הקרסול במשחק הבכורה שלו בפלייאוף, ירד לפרקט ולא חזר, כשמצבו עדיין לא ברור. אבל דווקא ללא MVP העונה שלהם, הג'אז הראו תעצומות מנטליות מרשימות והחזיקו מעמד כל הדרך לניצחון גדול, שהושג אחרי דרמה גדולה. האורחים הובילו בהפרש קטן במשך רוב שלבי המשחק וגם במרבית הדקות ברבע האחרון, אבל כריס פול במפגן יחיד נהדר ו-21 נקודות במחצית השנייה השאיר את הקליפרס בחיים. סל עצום של CP3 כשנותרו 13 שניות על השעון הפיח תקוות מחודשות אצל הביתיים אחרי מחצית שנייה חלשה, אבל יוטה הפקידה את בכדור בידיו המיומנות של אחד משחקני המאני-טיים הכי טובים בליגה, ג'ו ג'ונסון, שסיפק את הסחורה עם ליי אפ קשה מעל שני שחקנים, בשנייה האחרונה.

ג'ונסון היה האיש של הג'אז לכל אורך המשחק. הוא התעלה עם 21 נקודות, 3 אסיסטים ו-3 חטיפות, ונעזר גם ביום טוב של גורדון היוורד (19 ו-10 ריבאונדים), ג'ורג' היל (16) ודרק פייבורס (15). אצל הקליפרס, כאמור, זה היה בעיקר כריס פול. הרכז העילאי סיים עם 25 נקודות, 11 אסיסטים ו-7 ריבאונדים, אבל ידו קצרה מלהושיע. בלייק גריפין סיים עם 26 ו-7 ריבאונדים, אבל לא תפקד במאני-טיים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
יאניס אנטטוקומפו, מילווקי באקס. AP
מפלצת בהתהוות. יאניס/AP

טורונטו (3) - מילווקי (6) 97:83

הראפטורס הכינו את עצמם לפלייאוף ועיבו את הסגל רק לא מזמן עם סרג' איבקה ופי ג'יי טאקר, שהפכו אותם אולי לקבוצה הכי עמוקה ומאוזנת במזרח. לדבר אחד הם לא היו מוכנים: ליאניס אנטטוקומפו, הגריק פריק, שהגיע לפלייאוף שלו עם רצון לעשות הרבה, הרבה רעש. אם לשפוט על פי המשחק אמש, זה בהחלט הכיוון. הפורוורד הרב-גוני של הבאקס סיים עם 28 נקודות, 8 ריבאונדים, 3 אסיסטים ושתי חטיפות, כשהוא מספק שלל מהלכים מופלאים ודאנקים מפלצתיים, על כל מי שלא מנסה להצר את צעדיו. גם שאר הצעירים של ג'ייסון קיד הופיעו לסדרה, כשהרוקי מלקולם ברוגדון תורם 16 ו-6 ריבאונדים, כריס מידלטון מוסיף 10 ו-9 אסיסטים, ושחקני הספסל גרג מונרו (14 ו-15 ריבאונדים) ומתיו דלבדובה (11) מסייעים בעת הצורך.

יאניס ומילווקי פתחו את המשחק חזק ועלו ליתרון דו ספרתי ברבע הראשון, טורונטו עוד עשתה קולות של חזרה וירדה למחצית עם יתרון קל אחרי דקות נהדרות של דמאר דרוזן, אבל רבע השלישי (19:29 למילווקי) והרביעי (13:22) התנהלו בשליטה מוחלטת של האורחת, שגם הכתיבה את הקצב וגם נעלה את הסל. דמאר דרוזן הוביל את הראפטורס עם 27 וגם סרג' איבקה היה לא רע בכלל עם 19 ו-14 ריבאונדים, אבל השורה התחתונה לא השתנתה: כמו בשנים קודמות, טורונטו שוב נראית לא בשיאה בתחילת הפוסט סיזן, והיא עומדת על רצף של שמונה הפסדים במשחקי 1 בסדרות קודמות.

מארק גאסול, ממפיס גריזליס, מוקף סביב פאו גאסול, דני גרין, סן אנטוניו ספרס. AP
היחיד שהופיע. מארק גאסול מוקף בשחקני סן אנטוניו/AP
פטי מילס, סן אנטוניו ספרס. AP
קלי קלות. פטי מילס חוגג/AP

סן אנטוניו (2) - ממפיס (7) 82:111

ערב פתיחת הסדרה הגריזליס חששו מאפקט הפציעה של טוני אלן, וכנראה שהם ידעו למה: בהיעדרו של אחד השומרים היותר טובים בליגה, קוואי לאונרד עשה ככל העולה על רוחו, השווה את שיא הנקודות שלו במשחק פלייאוף עם 32, והצעיד את הספרס לניצחון קל, קל מדי במשחק 1. המחצית הראשונה עוד היתה יחסית שקולה. ממפיס פתחה טוב יותר וסיימה את הרבע הראשון בפלוס חמש, אבל מכאן ואילך היתה קבוצה אחת בלבד על הפרקט, וריצה גדולה כולל 15:32 ברבע השלישי לא הותירה לאורחים סיכוי.

פרט לקוואי הנהדר, גם למרכוס אולדריג' המשיך את כושרו הטוב עם 20 נקודות. טוני פארקר סייע לו עם 18 נקודות, וזה הספיק לספרס כדי לרשום ניצחון תשיעי ברציפות על ממפיס בפלייאוף. מארק גאסול היה מצוין עם 32 נקודות אצל המפסידה, אבל כמו יתר חבריו, נחלש מאוד במחצית השנייה, בה הוסיף למאזנו 7 נקודות בלבד. מייק קונלי הוסיף 13, אבל הוא וגאסול היו היחידים שהגיעו לספרות כפולות מול ההגנה החזקה של גרג פופוביץ' ושחקניו.

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס, מול פול ג'ורג', אינדיאנה פייסרס. AP
נכנע רק אחרי קרב ארוך. פול ג'ורג'/AP

קליבלנד - אינדיאנה 108:109 (0:1 לקליבלנד בסדרה)

לברון ג'יימס קלע 32 נקודות, חילק 13 אסיסטים והוריד 6 ריבאונדים וקליבלנד ניצחה את הפייסרס בפתיחת הסדרה הראשונה ביניהן מאז 1998 והשנייה בסך הכול. האלופה אמנם עלתה ל-0:1, אבל היא עבדה קשה מאוד בדרך לשם, במשחק נטול הגנות עד הרבע האחרון.

המשחק היה צמוד מהרגע הראשון וקליבלנד עלתה ליתרון דן ספרתי ראשון עמוק ברבע השלישי - רק כדי לראות את הפייסרס מקצצים אותו והופכים ל-103:105 עם שלשה של ג'ף טיג 3:31 דקות לסוף. לברון התעורר והוליך ריצת 0:6, אבל פול ג'ורג' הפציץ מחוץ לקשת והוריד ל-109:108. ג'יימס החטיא בצד השני והפייסרס קיבלו את הכדור ל-20 שניות. סי ג'יי מיילס קיבל את הכדור האחרון והחטיא וזהו.

קיירי אירווינג השליך 11 מ-27 מהשדה, כולל 1 מ-9 מחוץ לקשת, וסיים עם 23 נקודות. קווין לאב הוסיף 17 וצ'אנינג פריי עלה מהספסל וקלע 11, כולל שתי שלשות במאני טיים. פול ג'ורג' הוביל את אינדיאנה עם 29 נקודות כולל 6 מ-8 ל-3, לאנס סטיבנסון תרם 16 וג'ף טיג סיים עם 15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully