וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמלצר: "הייתה לי צמרמורת כשהלכנו עם החולצה של בארטרה ליציע"

קפטן בורוסיה דורטמונד התרגש אחרי ה-1:3 מול פרנקפורט והמחווה לבלם הפצוע. דיווח: משטרת גרמניה בודקת חשד כי אנשי ימין קיצוני אחראים לפיצוצים ליד אוטובוס הקבוצה לפני מונאקו

סוקרטיס שחקן בורוסיה דורטמונד (אמצע). GettyImages
סוקרטיס חוגג שער נדיר/GettyImages

ארבעה ימים אחרי הטראומה באוטובוס ושלושה ימים אחרי ההפסד 3:2 למונאקו ברבע גמר ליגת האלופות, חזרה בורוסיה דורטמונד לחייך הערב (שבת). הצהובים-שחורים ניצחו 1:3 את איינטרכט פרנקפורט בבית בזכות שערים של מרקו רויס, סוקרטיס ופייר אמריק אובמיאנג.

"השחקנים שלי הראו אופי יוצא דופן", אמר בסיום תומאס טוכל, "הם עשו את זה כבר ביום רביעי ועשו את זה שוב היום. זו המחמאה הגדולה ביותר שאפשר לתת. בשבילי היום לא היה קשה כמו ביום רביעי, אבל זה לא כך עבור כולם. הרגשתי היום שכולנו למדנו מעט להתמודד עם הרגשות שלנו. אתמול שמעתי מפסיכולוג שלוקח לפחות יומיים או שלושה של התאוששות מאירוע כזה עד שמתייצבים מבחינה רגשית. אחרי המשחק הלכנו עם החולצה של בארטרה אל היציע הדרומי וזו הייתה מחווה נהדרת. מארק בארטרה שייך לנו. כולם ראו איזה קבוצה נהדרת יש לנו, איזה אופי חזק יש לשחקנים".

קפטן דורטמונד מרסל שמלצר אמר: "במהלך 90 הדקות היינו מעט יותר קלים וטובים מאשר ברביעי בערב. כשהגענו ליציע הדרומי עם החולצה של בארטרה עברו בי צמרמורות ואז דעתי הוסחה שוב מכדורגל. בסך הכול ההרגשה לא השתפרה מאז יום רביעי. אנחנו מנסים לדבר הרבה מאוד אחד עם השני וגם קיבלנו עזרה מקצועית, וזה לדעתי חשוב מאוד. אני מקווה שהמצב ישתפר במהרה. אנחנו שומרים על קשר קבוע עם מארק בארטרה ואנחנו מקווים שהוא יחזור במהרה. אנחנו מקדישים לו את הניצחון הערב".

סוקרטיס, שכבש שער יפה מאוד ונדיר מבחינתו, אמר: "אני מקדיש את השער הזה למארק".

שחקני בורוסיה דורטמונד עם החולצה של מארק בארטרה. GettyImages
שחקני בורוסיה דורטמונד עם החולצה של מארק בארטרה/GettyImages

ובינתיים, בגרמניה ממשיכים לחקור את פרשת הפיצוצים לילד האוטובוס של בורוסיה דורטמונד לפני משחק ליגת האלופות והיום התפרסם דיווח ב"בילד" לפיו חוקרי המשטרה טוענים כי "הנסיבות מובילות אותם להאמין כי למי שביצע את הפיצוצים הללו יש סממנים של ימין קיצוני".

זאת בניגוד להערכות הראשוניות והמכתב שנמצא בזירת הפיצוצים שסברו שאנשי איסלאם קיצוני ביצעו את הפיגוע הזה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully