וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הניקס בדרך למהפכה? דיווח: "פורזינגיס ויתר על פגישה עם ההנהלה"

ב-ESPN מדווחים שהפורוורד הלטבי שקלע 18.1 נקודות בעונה הסדירה, מתוסכל מהתנהלות המועדון וחוסר הכיוון שלו בשנתיים שהוא שם. הלטבי יצטרף לכרמלו אנתוני ויעזוב את הקבוצה בקיץ?

שחקן ניו יורק ניקס קריסטאפס פורזינגיס מול שחקן סן אנטוניו ספרס למרכוס אולדריג'. רויטרס
מתוסכל בניקס. פורזינגיס/רויטרס

האם ניו יורק ניקס לדרך למהפכה בקיץ? אחרי שרק אתמול פיל ג'קסון נשיא המועדון הבהיר שכדי לכרמלו אנתוני לחפש קבוצה חדשה בעונה הבאה, כעת בארה"ב מדווחים שגם קריסטאפס פורזינגיס, הפורוורד הלטבי של הניקס ויתר על פגישת עזיבה עם הנהלת הניקס בשל תסכולו מהתנהלות המועדון ו"חוסר התפקוד שלו", כך מדווח ב-ESPN.

פורזינגיס לא נהנה בשנתיים שלו תחת פיל ג'קסון בניקס, שהפסידה 101 משחקים בשתי העונות האחרונות. ב-ESPN טוענים שהלטבי מתוסכל מחוסר הכיוון של הקבוצה, שלא הצליחה להעפיל לפלייאוף בארבע העונות האחרונות. זאת למרות שהעונה הניקס נהנתה מסגל מוכשר וסיימה את העונה עם מאזן מאכזב מאוד של 51:30.

פורזינגיס הוא הקלע השני בקבוצה אחרי כרמלו אנתוני עם 18.1 נקודות למשחק ו-7.2 ריבאונדים. יחד עם העזיבה הצפויה של כרמלו וחוסר הוודאות סביב דרק רוז הפציע, לפיל ג'קסון צפוי קיץ עמוס מאוד וצפויה לו משימה לא פשוטה בכלל - להפוך את הניקס לקבוצה לגיטימית בליגה ואולי סוף סוף להוביל אותה לפלייאוף אחרי ארבע עונות שחונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully