וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלסנדרו ג'נטילה: "הסיבה העיקרית שבחרתי בירושלים - פיאניג'אני"

האיטלקי שלא ייכלל בסגל מול מכבי תל אביב (21:00, ערוץ 5) סיפר על ההחלטה להגיע דווקא לבירת ישראל: "סימונה מכיר אותי ואני אותו, זה פיתרון נהדר. עם קרטיס ג'רלס היו לי יחסים מצוינים"

עריכת וידאו: מתן חדד

אלסנדרו ג'נטילה לא ישחק הערב (שבת, 21:00, ערוץ 5) במדי הפועל ירושלים מול מכבי תל אביב. הפורוורד האיטלקי הנוצץ החל להתאמן עם חבריו החדשים לאחר שנחת השבוע בישראל, אך הוא עדיין רחוק מכושר משחק ולא נרשם לסגל.

גבות רבות הורמו כששחקן נבחרת איטליה בחר דווקא בירושלים וכעת, ג'נטילה בחר להסביר מדוע הלך דווקא לקבוצת יורוקאפ. "הסיבה העיקרית היא סימונה פיאניג'אני", הודה. לשניים היו יחסים קרובים ותחת פיאניג'אני, הציג הפורוורד המגוון יכולת נהדרת בשורות נבחרת איטליה - בפרט ביורובאסקט 2015, אז הביסו האזורי גם את נבחרת ישראל.

עוד בנושא:

ללא ג'נטילה והאוול, הפועל ירושלים מארחת את מכבי תל אביב
הניקולה של ירושלים: על תפקודו של מנכ"ל הקבוצה גיא הראל

"אני מכיר את סימונה, הוא מכיר אותי, הוא אימן את הנבחרת ולבוא לירושלים זה פיתרון נהדר עבורי ואני שמח מאוד שחתמתי בשורותיה", אמר ג'נטילה. "בליגה האיטלקית שיחקתי מול ג'רום דייסון וטרנס קינזי, שיחקתי עם קרטיס ג'רלס והיו לנו יחסים מצוינים וכולם מכירים את אמארה סטודמאייר".

כשנשאל מה לא הסתדר בפנאתינייקוס - אליה הושאל ממילאנו אך אכזב ונחתך, הסביר: "אני לא יודע למה צ'אבי פסקוואל החליט להוציא אותי מהסגל, אבל קיבלתי את ההחלטה הזו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully