וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: רוברטו פירמינו סידר לליברפול 0:1 על ווסט ברומיץ'

המייטי רדז ניצחו את הבאגיז בחוץ לראשונה מאז אוקטובר 2011 הודות לנגיחה מקרוב של הברזילאי (45), שחגג את שער הליגה ה-11 שלו העונה. יורגן קלופ עושה צעד נוסף אל עבר ליגת האלופות

שחקן ליברפול רוברטו פירמינו. רויטרס
הכושר המצוין נמשך. פירמינו/רויטרס

עוד לפני הקרב הגדול בין מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי, השיגה הערב (ראשון) ליברפול 0:1 חשוב על ווסט ברומיץ' ושבה למקום השלישי. המייטי רדז סופרים משחק ליגה שביעי ללא הפסד ועושים צעד נוסף אל עבר השגת אחד מארבעת הכרטיסים הנכספים לליגת האלופות. כמו כן, יורגן קלופ ושחקניו חוגגים ניצחון חוץ ראשון על ווסט ברומיץ' מאז אוקטובר 2011, זאת על אף שג'ורדן הנדרסון ואדם ללאנה הפצועים שוב נעדרו. עבור המארחת היה זה הפסד שלישי רצוף, ומשחק רביעי רצוף בו היא לא מוצאת את הרשת.

האדומים מצאו את הרשת בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, כשכדור חופשי של ג'יימס מילנר ננגח פעם ראשונה על ידי לוקאס לייבה ופעם שנייה על ידי רוברטו פירמינו, שמקרוב קבע 0:1, בהזדמנות האמיתית הראשונה של האורחת במשחק. היה זה שער הליגה ה-11 של הברזילאי העונה - אחד יותר מסך שערי הליגה שהבקיע אשתקד. בדקה ה-57 כמעט כבש מילנר את שער השדה הראשון שלו העונה, לאחר מסירה נפלאה של ג'ורג'יניו ויינאלדום, אך בעט מהאוויר מעל השער. בתוספת הזמן עלה שוער ברומיץ' בן פוסטר לכדור קרן והפקיר לגמרי את השער שלו, מה שהותיר את אלברטו מורנו פנוי לגמרי, 40 מטר מול שער ריק, אך הבעיטה שלו יצאה החוצה. זה נגמר ב-0:1.

שוער ליברפול סימון מיניולה. רויטרס
עוד צעד בדרך לאלופות. מיניולה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully