וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן נצמדה למונאקו עם 0:2 בחוץ מול אנז'ה

אנחל די מריה כבש צמד (28 בבעיטה חופשית מרהיבה ו-84 במתפרצת) וסידר לאלופה ניצחון שישי ברציפות בכל המסגרות. בשבת: המוליכה מהנסיכות תנסה להחזיר את הפער לשלוש נקודות

אנחל די מריה פריס סן ז'רמן חוגג שער. רויטרס
אדריכל הניצחון. די מריה/רויטרס

פריס סן ז'רמן המשיכה הערב (שישי) את מאבק האליפות שלה ונצמדה למוליכת הליגה הצרפתית מונאקו, כאשר גברה 0:2 בחוץ על אנז'ה במשחק שהוציא לדרך את המחזור ה-33 בצרפת.

הפריזאים, המחזיקים במשחק חסר (בדיוק כמו המוליכה מהנסיכות), נהנו משער נפלא של אנחל די מריה, שבדקה ה-28 סובב כדור חופשי מושלם לכיוון החיבורים והותיא את שוער המארחת, אלכסנדר לאטלייה, חסר אונים. "אל פידאיטו" השלים צמד לקראת הסיום, כאשר בדקה ה-84 קיבל כדור יפה מלוקאס מורה במתפרצת ובעט בחוכמה לפינה הקרובה של לאטלייה.

אנז'ה ניסתה ללחוץ במחצית השנייה, אך לא הצליחה להימנע מהפסד ביתי שני ברציפות, אחרי שבשבת החולפת ספגה 1:0 במגרשה גם ממונאקו. עבור פריס לעומת זאת, מדובר בניצחון שישי ברציפות והיא יצאה עם ידה על העליונה בכל המשחקים מאז טראומת ה-6:1 מול ברצלונה. המחזור יימשך מחר עם שישה משחקים, כאשר ב-22:00 תארח מונאקו את דיז'ון ותנסה להחזיר את הפער בפסגה לשלוש נקודות לזכותה, שישה משחקים לסיום העונה. הצלע השלישית במאבק האליפות, ניס, תארח את נאנסי (18:00).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully