וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורקיה: קאמבק גדול וניצחון לדרושאפקה ודיוויד בלאט במחזור ה-26

רגע לפני שהם מתחילים את סדרת רבע גמר היורוליג מול ריאל מדריד, הירוקים כבר נקלעו לפיגור 53:36 במשחק החוץ מול קרשיאקה, אך בזכות רבע רביעי של 22:38 ניצחו 90:95

בראד וונאמייקר שחקן דרושאפקה. חשבון הטוויטר של דרושאפקה, צילום מסך
קאמבק מהסרטים. וונאמייקר/צילום מסך, חשבון הטוויטר של דרושאפקה

דיוויד בלאט וקבוצתו דרושאפקה התבססו הערב (שישי) במקום הרביעי בליגה הטורקית בזכות ניצחון חוץ פרוע במיוחד על קרשיאקה השביעית, 90:95, אחרי קאמבק גדול ברבע האחרון. בעקבות הניצחון, אחרי 26 מחזורים עומד מאזנה של דרושאפקה על 19 ניצחונות לעומת שבעה הפסדים והיא ממשיכה במרדף אחר בשיקטאש השלישית ואנאדולו אפס השנייה בטבלה.

פתיחת המשחק לא בישרה טובות לירוקים, שהגיעו עם רצף של שישה ניצחונות כולל זה הקריטי מול הכוכב האדום בלגרד, שסידר להם מקום ברבע גמר היורוליג, שם ייפגשו לסדרה החל מיום רביעי הקרוב את ריאל מדריד.

האורחים מצאו עצמם בפיגור 25:18 בתום הרבע הראשון וריצה של קרשיאקה בפתיחת הרבע הבא רק העמיקה את הבור, כאשר ההפרש מטפס עד 14 נקודות והמחצית הראשונה מסתיימת ב-42:29.

גם אחרי ההפסקה לא ניכר תחילה שיפור וקרשיאקה ברחה ל-36:53 מבטיח מאוד מבחינתה, אך דרושאפקה החלה אט אט לנגוס בהפרש ולקלוע בצרורות. לרבע האחרון היא עוד נכנסה בפיגור משמעותי, 68:57, אולם את עשר הדקות המכריעות ניצחה 22:38 מוחץ, כדי לצאת עם הניצחון היקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully