וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי הוד השרון הדהימה את מכבי רעננה ברבע גמר הפלייאוף

המדורגת שמינית בסיום העונה הסדירה בלאומית ניצחה גם את המשחק השני בסדרה, 81:83 דרמטי והעפילה לשלב הבא על חשבון המדורגת 1. סטורם וורן כיכב עם 32 נקודות ו-13 ריבאונדים

סטורם וורן שחקן LSU. GettyImages
בלתי עציר. וורן/GettyImages

סנסציה גדולה נרשמה היום (שישי) ברבע גמר הפלייאוף של הליגה הלאומית בכדורסל, כאשר מכבי הוד השרון, שדורגה רק במקום השמיני בסיום העונה הסדירה, גברה 81:83 בביתה על המדורגת 1 מכבי רעננה, השלימה 0:2 בסדרה והעיפה את רעננה מהמשך המאבקים על המקום בליגת העל.

אחרי הניצחון המפתיע בחוץ במשחק הראשון בסדרה, הוד השרון ידעה שמצפה לה משימה לא פשוטה אם ברצונה להשלים את ההפתעה. רעננה פתחה מצוין עם 2:10 מהיר, אך הוד השרון הגיבה בריצת 4:17 משלה והרבע הראשון נגמר ב-19:22 מקומי.

רעננה רצה ל-0:11 בפתיחת הרבע הבא ונטלה את היתרון, אבל הוד השרון התאוששה ושלשה בשניות הסיום של המחצית הורידה אותה לחדרי ההלבשה ביתרון 38:41. הרבע השלישי היה צמוד לכל אורכו ולעשר דקות ההכרעה נכנסה הוד השרון ביתרון מינימלי, 64:65. שתי הקבוצות עבדו קשה עבור כל סל, כאשר ג'ושוע הרסטון משווה מהקו ל-81:81, דקה ושמונה שניות לסיום. אלא ששם, רעננה איבדה את הראש ולמרות שפעמיים הוד השרון קלעה רק אחת משתיים מהקו, האורחים לא הצליחו לייצר שום דבר, כאשר תחילה גיל בני מאבד כדור קריטי ולאחר מכן יובל זוסמן מחטיא שלשה בלתי אפשרית עם הבאזר.

סטורם וורן כיכב בהוד השרון עם 32 נקודות ו-13 ריבאונדים. עודד שעשוע הוסיף 18 ואילו ורנון טיל קלע 11 ומסר 13 ריבאונדים, לצד 8 אסיסטים. 8 ו-11 ריבאונדים היו לכרמל בוכמן. את רעננה הובילו בני וסמואל גיבנס עם 18 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully