וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי קרית גת הפסידה לגלבוע/גליל וירדה ללאומית

נועלת הטבלה כבר הוליכה 74:78, דקה וחצי לסיום, אך התפרקה וצנחה לליגת המשנה עם הפסד 82:79. מייקל קוואלס הצטיין עם 19 נקודות עבור בית הלחמי, שעושה צעד חשוב אל עבר הפלייאוף

שחקן מכבי קרית גת ג'וש סלבי. לירון מולדובן
נגמר הסיפור. סלבי/לירון מולדובן

זה היה באוויר שבועות רבים, והחל מהיום (שישי) זה גם רשמי: מכבי קרית גת ירדה לליגה הלאומית אחרי שתי עונות בליגת העל. נועלת הטבלה הפסידה 82:79 להפועל גלבוע גליל באשקלון, וסיימה את דרכה שישה מחזורים לפני פתיחת הפלייאוף. הקבוצה של אריאל בית הלחמי, לעומת זאת, עושה צעד חשוב אל עבר הפלייאוף.

נועלת הטבלה דווקא פתחה טוב יותר ונשענה על דקות טובות מאוד של ג'סטין קרטר, שהעלה אותה ל-15:25 עם פתיחת הרבע השני. אריק גריפין הוליך ריצת 0:8 שהחזירה את האורחת, ובמחצית עמד היתרון של קרית גת על 38:39 בלבד. המהפך של גלבוע הושלם ברבע השלישי, מייקל קוואלס העלה אותה ל-43:53, אך קרית גת לא ויתרה וסיפקה מהפך משלה בדרך ל-58:60 עם פתיחת הרבע המכריע. ג'וש סלבי קבע 67:75, אלא שאז הגיעה ההתפרקות של המארחת, שכבר הוליכה 74:78, דקה וחצי לסיום, אך אפשרה ליריבתה לרוץ 1:8 ולנצח. ג'ייסון סיגרס קלע פעמיים מהקו, ארבע שניות לסיום, וניסיון השלשה האחרון של נועלת הטבלה יצא החוצה - ואיתו גם העונה כולה.

שחקן מכבי קרית גת ג'סטין קרטר. לירון מולדובן
הצטיין, אך זה לא הספיק. ג'סטן קרטר/לירון מולדובן

סטטיסטיקה

קלעו לגלבוע/גליל: מייקל קוואלס 19, אריק גריפין 15 ו-7 ריבאונדים, ג'ייסון סיגרס 13, מרפי הולוואי 13 ו-16 ריבאונדים, חואקין שוכמן 9, יחזקאל סקוורר 6, איגור מאיור 3, זיו בן צבי 2, עמית ביר כץ 2.

קלעו למכבי קרית גת: ג'סטין קרטר 21 ו-7 ריבאונדים, ג'וש סלבי 15, ברנדון באומן 13, איל שולמן 9, נועם לייש 8, אור סולומון 7, אלכס רוזנברג 6. גיא דותן שותף (2 דקות) ולא קלע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן הפועל גלבוע גליל חואקין שוכמן. לירון מולדובן
ניצחון חשוב. שוכמן/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully