וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ריאל מדריד ומונאקו פתחו בשיחות על קיליאן אמבפה, יגיע בקיץ 2018?

ב"מארקה" טוענים שהבלאנקוס הפכו את היהלום הצרפתי למטרה מספר 1 שלהם. בהנחה שירצה להמשיך לעונה נוספת בצרפת, ינסו הצדדים להגיע לסיכום כבר בקיץ הקרוב, על מעבר בקיץ הבא

קיליאן אמבפה שחקן מונאקו. רויטרס
בקרוב בברנבאו? אמבפה/רויטרס

המניה של קיליאן אמבפה זינקה עשרות מונים בשבוע האחרון, כשכוכב מונאקו כבש צמד לרשת דורטמונד והוליך את קבוצתו ל-2:3 במשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר ליגת האלופות. הצרפתי בן ה-18 העלה את מניין השערים שלו העונה ל-19, והקבוצות הגדולות ביבשת כמרקחה.

אמש (חמישי) דווח כי מנצ'סטר סיטי וריאל מדריד נלחמות על היהלום הגדול ואף נטען שמונאקו כבר קיבלה הצעה של 130 מיליון יורו עבור אמבפה. גם אינטר הוזכרה, אך ספק אם תצליח לעמוד בסכומים שנזרקים לאוויר.

הבוקר, טוענים ב"מארקה" שהבלאנקוס הם הפייבוריטים לנצח במירוץ היוקרתי. על פי העיתון הספרדי, אמבפה הוא המטרה מספר 1 של ריאל מדריד, ושיחות בין המועדונים כבר החלו.

המטרה העיקרית של מוליכת הלה ליגה, כך על פי הדיווח, היא להבטיח זכות ראשונית על רכישת החלוץ הצעיר. ב"מארקה" העלו את האפשרות שאמבפה ירצה לשחק עונה נוספת בליגה הצרפתית, ועל כן, לא מן הנמנע שסיכום בין ריאל מדריד ומונאקו יושג כבר בקיץ הקרוב, וההעברה עצמה תצא לפועל בקיץ 2018.

מרטין קיאון, ששיתף פעולה עם תיירי הנרי בארסנל, אמר על הדבר הבא: "הוא חסר רחמים. הנרי היה מסיים ללא דופי, אבל לאמבפה יש מגוון אפילו גדול יותר של סיומות. אני צופה שיהיו המון קבוצות שינסו לרכוש אותו. לנו היה את ניקולא אנלקה כשהיה בן 17 וזה היה מדהים לראות מישהו כל כך מוכשר בגיל הזה. אני מקבל את אותה תחושה כשאני צופה באמפבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully