וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשד: דעאש יבצע פיגוע ראווה "שלא נראה כמותו" בגמר ליגת האלופות

אפקט דורטמונד? בכירים באופ"א הנחו את הרשויות בוויילס לסגור את גג האצטדיון בקרדיף, בו אמור להתקיים המשחק, בעקבות התראות רבות על מתקפה שאמורה להתבצע באמצעות מזל"טים

אצטדיון המילניום, קרדיף, ויילס. GettyImages
הגג ייאטם לערב אחד? אצטדיון המילניום בקרדיף/GettyImages

סדרת הפיצוצים בסמוך לאוטובוס של דורטמונד, שגרמה בין היתר לפציעתו של הבלם מארק בארטרה, עדיין נמצאת בשלבי חקירה, אבל החשש שמדובר באירוע טרור הולך וגובר. כעת באופ"א חוששים שזה יהפוך לדפוס פעולה של דעאש, בין היתר בגלל התראות רבות על פיגועים שמתוכננים באצטדיונים.

התראה ספציפית שהובאה לידיעת ראשי אופ"א מדאיגה אותם יותר מכל. על פי הדיווח ב"סאן" הבריטי, פעילים של המדינה האיסלאמית כבר עומלים על פיגוע ראווה שאמור להתרחש בגמר ליגת האלופות בקרדיף, שיבוצע באמצעות מזל"טים שיחוגו מעל גג האצטדיון. בארגון כבר החלו בשיחות עם רשויות האכיפה בוויילס כדי לוודא שגג האצטדיון יהיה אטום הרמטית, כדי למנוע מתקפה אווירית שכזו. בלי קשר, נרשמת היערכות שיא כדי לאבטח את המשחק, שייערך ב-3 ביוני. יותר מ-15 אלף שוטרים אמורים לאבטח את האצטדיון ואת סביבתו.

בוויילס, אגב, לא אהבו את מה שהוגדר כ"פאניקה מוגזמת מצד אופ"א", על ידי גורם בממשלה המקומית. "תהיה אבטחה מאסיבית, ועכשיו הם גם רוצים לסגור את הגג מחשש לטרוריסטים שיפעילו מהאוויר. מה הלאה? הם כל משחק כדורגל בעל חשיבות גבוהה ישוחק עם גג סגור מעתה ואילך?", צוטט הגורם ב"סאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully