וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה תקף: מסצ'ראנו, פיקה וניימאר אשמים בתבוסה בטורינו

המתח בין שחקני ברצלונה למאמן שוב גואה: אחרי החזרה לקטאלוניה נערכה אסיפה קשה, בה ההאשמות נוקזו לשלושה שחקנים כולל ניימאר, שלא נשמע להוראות הטקטיות. וגם: למה מסי מדוכא?

one

ברצלונה עדיין מלקקת את הפצעים אחרי המפלה שספגה מול יובנטוס במשחק הראשון ברבע גמר ליגת האלופות. הקטלאנים יוכלו להוציא עצבים מחר (שבת, 21:45, ערוץ 50) כשיתמודדו מול ריאל סוסיאדד בליגה הספרדית, אבל נראה שבימים האחרונים המתח בין לואיס אנריקה לשחקנים שוב גואה.

ב"רדיו קטאלוניה" דווח אמש שלואיס אנריקה כינס אסיפה "דחופה" מיד לאחר הנחיתה של הקבוצה בעיר אחרי התבוסה בטורינו, ובמהלכה "צרח כמו שמעולם לא עשה לפני כן". על פי הדיווח, המאמן זעם על מה שהגדיר כחוסר רצינות וגישה מזלזלת, במיוחד במחצית הראשונה. עיקר ההאשמות כוונו לג'רארד פיקה, חבייר מסצ'ראנו וניימאר, שהתעלם מהוראות טקטיות של המאמן במהלך המשחק והתפזר לכל מיני מקומות במגרש שלא יועדו לו.

שחקן ברצלונה ניימאר, שחקן יובנטוס דני אלבס. רויטרס
לא התייחס ללואיס אנריקה. ניימאר/רויטרס

גם לאו מסי רחוק מלהיות במיטבו. בספרד מדווחים שמצב רוחו של הפרעוש "ירוד במיוחד" בימים האחרונים, בעיקר בגלל ההשעייה שספג מנבחרת ארגנטינה, שהיתה מחמירה מדי לטענתו. ב-4 במאי, 48 שעות לפני משחק ליגה שעשוי להתברר כגורלי מול ויאריאל, מסי ייאלץ להגיע למשרדי פיפ"א בציריך, כדי לערער על העונש. יו"ר ההתאחדות בארגנטינה כבר הודיע שימריא לברצלונה כדי לשוחח עם מסי ולתאם איתו עמדות לקראת הדיון המכריע, וסיפר ש"הערעור עומד עכשיו בראש סדר העדיפויות שלנו, עוד לפני מינוי מאמן חדש לנבחרת".

עוד בברצלונה: ז'רמי מתיו, חבייר מסצ'ראנו וארדה טוראן צפויים לעזוב בקיץ, כחלק ממהפכה כללית שמתוכננת להתבצע בסגל. המנהל הספורטיבי רוברט פרננדס נחוש לבצע שינויים רבים, ובונה גם על החתמה של כמה שחקנים חדשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully