וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו עצבני בעקבות סדרת ההחמצות של יונייטד: "מרושל, זו המילה"

מאמן יונייטד ביקר את שחקני ההתקפה אחרי ה-1:1 מול אנדרלכט ברבע גמר הליגה האירופית: "כמה שלא ניסינו להוציא מהם משהו, הם לא תפקדו. לשחקני ההגנה שלנו יש זכות לכעוס עליהם אחרי הערב"

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. רויטרס
ההתקפה לא עובדת. מוריניו/רויטרס

אכזבה במנצ'סטר יונייטד בעקבות ה-1:1 מול אנדרלכט אמש (חמישי) במשחק הראשון ברבע גמר הליגה האירופית. השדים האדומים אמנם נהנו משער חוץ יקר של אנדר הררה ואמנם הוציאו תוצאה טובה למדי לקראת הגומלין באולד טראפורד בעוד שבוע, אבל ספגו שער שוויון מאכזב בדקה ה-86 מרגלי לאנדר דנדוקר, שהותיר את ז'וזה מוריניו כעוס ועצבני.

"אולי האנגלית שלי לא מספיק טובה, אבל כשאני חושב על המשחק הזה, עולה לי מילה אחת - רישול. זו היתה תצוגה מרושלת שלנו, בעיקר של ההתקפה", אמר במתח בסיום. עיקר הביקורת בתקשורת האגלית הופנתה כלפי מרכוס רשפורד, שהציג יכולת חלשה והרבה להחמיץ. "שיחקו היום ארבעה שחקני התקפה, אבל כמה שלא ניסינו ללחוץ אותם, הם פשוט לא הוציאו יותר מדי מיץ. מרכוס היה בדיוק כמו כל אחד אחד. ג'סי לינגארד, זלאטן איברהימוביץ', אנתוני מרסיאל - כולם שיחקו פחות או יותר באותה רמה. אנחנו חייבים לקחת את עצמנו יותר ברצינות".

מוריניו הוסיף ש"אנחנו חייבים ללמוד להרוג משחקים מוקדם. אנחנו שולטים, מגיעים להזדמנויות, אבל פשוט לא מבקיעים. קיבלנו החלטות רעות מאוד בשליש האחרון של המגרש. כמובן שהתוצאה טובה בסך הכל, אבל היינו יכולים לצאת מכאן עם הרבה יותר ביטחון. לרוע המזל ההתקפה שלנו לא תיפקדה. אני חושב שההגנה שלנו יכולה לכעוס מאוד היום על היכולת של ההתקפה, כי חלק אחד עשה את העבודה וחלק שני לא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully