וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדו טורס: "אני מקווה שאנטואן גריזמן יישאר כאן לנצח"

חלוץ אתלטיקו מדריד דיבר על עתידו של חברו לחוד: "אין הרבה קבוצות בעולם שיכולות להציע לו את שהוא מקבל עכשיו, אין שום סיבה שיעזוב". דראקסלר: "מקווה שאוזיל יגיע לפריס סן ז'רמן"

שחקני אתלטיקו מדריד פרננדו טורס, אנטואן גריזמן חוגגים. רויטרס
רוצה שגריזמן יישאר איתו. טורס/רויטרס

אנטואן גריזמן הוא בלי שום ספק אחד השחקנים הנחשקים ביותר באירופה. אין כמעט קבוצה גדולה שלא הייתה רוצה לראות את הצרפתי בן ה-26 אצלה. למרות זאת, חברו של גריזמן לקבוצה, פרננדו טורס, טוען שהחלוץ צריך להישאר באתלטי.

"איפה תשפר את מה שיש לך עכשיו באתלטיקו?", אמר טורס בראיון ל-BBC, "לא בהרבה מקומות בעולם. אני מקווה שהוא יישאר כאן איתנו לנצח". גריזמן כבש אתמול (רביעי) את השער ה-24 שלו העונה במדי אתלטיקו מדריד ב-0:1 מול סטר סיטי ברבע גמר ליגת האלופות וטורס משוכנע שיש בשחקן עניין רב: "זה נורמלי שכשחקנים צעירים הופכים לטובים ביותר בעולם, כולם רוצים להחתים אותם. הוא יכול ללכת להמון מקומות בעולם, אבל הם לא יכולים להציע לך מה שאתלטיקו יכולה להציע לך: להתמודד על אליפות בליגה, להתמודד בליגת האלופות, אחת הקבוצות המכובדות ביותר באירופה, אז אין שום סיבה שיעזוב".

גריזמן נמצא היום בדיוק בגיל בו היה פרנדדו טורס כשהחליט לעבור מליברפול לצ'לסי תמורת 50 מיליון ליש"ט: "הוא בן 26, שזה גיל טוב מאוד לפתח את המשחק שלך ולהחליט אם אתה רוצה להיות שחקן טוב או שחקן בטופ. יש לו את העולם כולו בידיו. גם אני רציתי ללכת לקבוצה שתעניק לי את הכלים להיות הכי טוב בעולם. המצב שלי היה שונה כי כשרפא בניטס עזב ומסצ'ראנו עזב וצ'אבי אלונסו עזב, כל ההבטחות שניתנו לי על ידי הבעלים הופרו. היה לי הכול בליברפול, אבל אז מכרו את השחקנים הכי טובים, המנג'ר עזב אז הייתי צריך למצוא את הדרך שלי".

יוליאן דראקסלר עם מסוט אוזיל. GettyImages
ישתפו פעולה בפריס סן ז'רמן? אוזיל ודראקסלר/GettyImages

בינתיים, בפריס סן ז'רמן, יוליאן דראקסלר התראיין ודיבר על חברו הטוב מסוט אוזיל: "הייתי רוצה לראות את החבר שלי כאן, החוזה שלו בארסנל כמעט נגמר, אני חושב שנשארה לו רק עוד שנה אחת. הוא שחקן נהדר, אני נהנה מאוד לשחק איתו והייתי מאושר מאוד אם היה מגיע לשחק איתי כאן. אנחנו מדברים הרבה כמו שחברים מדברים: אני אומר לו לבוא לפריס, הוא אומר לי לבוא לארסנל. אני לא יודע מה הוא מתכנן, אבל הייתי שמח מאוד לראות אותו כאן כי הוא שחקן נהדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully