וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי בליגת העל: מכבי קרית גת יכולה לרדת לליגה הלאומית

13.4.2017 / 16:38

הפסד של אלעד חסין ושחקניו לגלבוע/גליל (14:30) יוריד אותם לליגת המשנה, כשנותרו שישה משחקים לסיום העונה. בגלבוע מקווים להישאר בתמונת הסיכויים לכניסה לפלייאוף

ג'סטין קארטר שחקן מכבי קרית גת. ברני ארדוב
הסוף קרב. ג'סטין קרטר/ברני ארדוב

משחקי המחזור ה-27 בליגת העל יימשכו מחר (שישי) בהתמודדות בה תארח האחרונה בטבלה מכבי קרית גת את הפועל גלבוע/גליל (14:30, שופטים: ארז גוריון, אייל פוהרילס וניר מאירסון). שתי הקבוצות נפגשו העונה פעמיים, כשכל קבוצה מנצחת במשחק החוץ. גלבוע/גליל הייתה הראשונה לעשות זאת, עם 86:90 באשקלון בזכות 20 נקודות של ג'ייסון סיגרס ואריק גריפין. בסיבוב השני נקמה קרית גת בגן נר, במה שהפך לניצחון הליגה האחרון שלה, כשניצחה 66:80. ג'וש סלבי הצטיין עם 23 נקודות.

מכבי קרית גת מגיעה למשחק עם ניצחון אחד ב-12 משחקיה האחרונים, כשהפסד נוסף יוריד אותה לליגה הלאומית ללא כל קשר לתוצאת המשחק של מכבי אשדוד נגד מכבי חיפה. למרות שלא מצליחה להשיג ניצחונות, הקבוצה של אלעד חסין ממשיכה בשבועות האחרונים להראות לא רע, כשבשבוע שעבר כפתה משחק צמוד על מכבי ראשון לציון, וזאת למרות ששיחקה עם שלושה זרים בלבד אחרי שקרטיס קלי עבר ניתוח בידו וגמר את העונה. בקרית גת כבר לא מאמינים שניתן להשאיר את הקבוצה בליגה, אך המטרה המוצהרת היא לנסות ולסיים את העונה בצורה הטובה ביותר.

למרות שהשיגה ניצחון אחד בלבד מפתיחת הסיבוב השלישי, גלבוע/גליל עדיין חזק בתמונת העלייה לרבע גמר הפלייאוף. הקבוצה של אריאל בית הלחמי יודעת שניצחון באשקלון יקרב אותה מרחק משחק אחד בלבד מהמקום השמיני, כשלפניה עדיין מפגשים גורליים עם מכבי ראשון לציון ועירוני נהריה. בגלבוע התאכזבו מאיבוד היתרון נגד אילת בתחילת השבוע, אך מקווים כי כמו שעשו בעבר, גם הפעם ידעו לא לגרור את התחושה מהמשחק שלפני כן למשחק הבא. זיו בן צבי רשם במשחק הקודם שיא קריירה של 15 נקודות, לאחר שבשניים משלושת משחקיו הקודמים לא קלע ולו נקודה אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully