וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "התקריות של סוארס וגדיר לא אמורות להשפיע על השחקנים"

13.4.2017 / 16:58

מאמן הפועל באר שבע התייחס לתקריות בהן היו מעורבים שחקניו: "מה שעומד לנגד עיננו זה רק המשחק הקרוב". על בית"ר ירושלים: "לא מסתכל על הסטטיסטיקה", חיימוב: "ביני לבין גורש יש כבוד"

צילום: בני בן סימון עריכה: מתן חדד

הפועל באר שבע ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק המרכזי של המחזור הרביעי של הפלייאוף העליון בליגת העל, מול בית"ר ירושלים ביום שני בטרנר. האלופה תנסה לעשות צעד נוסף לעבר התואר ולהשיג ניצחון שלישי העונה על הקבוצה מהבירה ושביעי ברציפות בליגה. המאמן ברק בכר והשוער גיא חיימוב סיפרו על ההכנות למשחק והתייחסו לתקריות בהן היו מעורבים וויליאם סוארס ומוחמד גדיר.

"אין דבר כזה משוכה פשוטה, כל משחק הוא קשה", אמר בכר, "יש עוד שבעה משחקים ולכל אחד נתייחס כהכי חשוב שיש ונתכונן הכי טוב שאפשר. כשאני מתכונן למשחק מול בית"ר אני לא מסתכל על מה שהיה ועל הסטטיסטיקה, אלא מקצועית. בית"ר קבוצה טובה בתקופה טובה, שרון עושה שם עבודה נפלאה וצריך לפרגן לו על כך. גם במשחק הקודם שהיה פה לא מזמן היה די שקול, מה שהיה לא מעניין".

על סוארס וגדיר: "צריך להפריד בין שני המקרים. הראשון נמצא בבדיקת הרשויות, השני יכול לקרות לכל אחד ולשמחתי נגמר טוב. למועדון יש נהלים אבל כל מקרה אנחנו בודקים לגופו, ואם צריך לעשות משהו אז נעשה. זה לא אמור להשפיע על השחקנים, אנחנו נמצאים בתקופה מאוד חשובה וזה מה שעומד לנגד עיננו, לא מה שמסביב".

עוד בנושא

הפועל באר שבע: מוחמד גדיר התהפך עם רכבו ופונה לבית חולים

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר, גיא חיימוב. בני בן סימון
מבחן נוסף. בכר וחיימוב/בני בן סימון

על מצב הסגל: "תמיד אמרתי שאני מעדיף כאב ראש של הרבה שחקנים שאני יכול לבחור מהם מי מתאים למשחק, מאשר שיהיו פצועים. אנחנו מקווים שמליקסון יחזור, זה תלוי בו. חשוב מאוד לקראת הישורת האחרונה שכל מי שפצוע יחזור, נצטרך את כולם. איינבינדר? אני לא יכול לדבר על דברים שלא קורים, אם יקרה משהו נוציא בצורה מסודרת".

גיא חיימוב: "ברמה האישית וגם הקבוצתית אנחנו מסתכלים ממשחק למשחק, והמשחק הקרוב הוא מול בית"ר ירושלים. דודו גורש הוא ספורטאי למופת, הלוואי שבגילו אראה כמוהו. יש בינינו כבוד והערכה מאוד גדולים. גם לי קרה בעבר שהתחלתי את העונה כשוער ראשון והפכתי לשוער שני. ככה זה בכדורגל, פעם אתה משחק ופעם לא. בדקנו שמוחמד בריא והכול טוב, רואים שהכול תקין וממשיכים קדימה, המשחק ביום שני הכי חשוב מבחינתנו. התמיכה של הקהל היא נפלאה, אתה מגיע למשחק חוץ ומרגיש בבית, זה כיף גדול ונותן את המוטיבציה לנצח ולהראות טוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully