וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכת ברצלונה: אוסקר גרסיה מועמד מוביל, תכנית הרכש הפרועה

אקס מכבי תל אביב הפך לקונצנזוס בקרב ראשי המועדון וזוכה לתמיכה גם אצל השחקנים: "יכול לאחד את הקבוצה". הקטלאנים רוצים לקנות מעט שחקנים, בסכומי עתק. השם הבולט: קוטיניו

רויטרס

אם לא יקרה לה עוד נס, עוד "רמונטדה", ברצלונה תסיים בעוד שישה ימים את דרכה בליגת האלופות עם הדחה מאכזבת ברבע הגמר. הקטלאנים, שאיכשהו הצליחו לחזור מהפסד 4:0 מול פריס סן ז'רמן בשמינית הגמר עם אותו 1:6 אגדי, שוב התרסקו, הפעם עם תבוסה 3:0 בחוץ מול יובנטוס ביום שלישי והדרך חזרה הפעם תהיה הרבה יותר ארוכה.

גם בליגה, אחרי ההפסד למלאגה בשבת, המצב של בארסה לא נראה מבטיח במרוץ האליפות וייתכן כי היא תיאלץ להסתפק בגביע המלך, שם תפגוש בגמר בעוד כחודש וחצי את אלאבס. המצב הזה, לצד ההודעה של לואיס אנריקה מהחודש שעבר לפיה הוא עוזב בסיום העונה, הובילה את הנהלת ברצלונה להתכונן למהפכה.

עוד בנושא:

ברצלונה מובסת, לואיס אנריקה "לוקח 100 אחוז אחריות": "זה היה סיוט"

מאמן מכבי תל אביב אוסקר גרסיה. קובי אליהו
המחליף של לואיס אנריקה? אוסקר גרסיה/קובי אליהו

ב"ספורט" הקטלאני פרסמו היום (חמישי) פרטים בנוגע לאותה מהפכה מתקרבת. בגזרת המועמדים להחליף את לואיס אנריקה, נראה כי אוסקר גרסיה, אקס מכבי תל אביב, נכנס לרשימה המצומצמת של המועמדים הסופיים ועשוי לקבל את התפקיד. "בעקבות התבוסה ליובנטוס, לכולם כבר אין ספק שיש צורך במהפכה קיצונית ולברצלונה ברור שהיא רוצה מאמן שיש לו את ה-DNA של המועדון. אוסקר מתאים לזה", נכתב ב"ספורט", "השם של אוסקר עולה שוב ושוב ביומיים האחרונים. הוא קונצנזוס בקרב ראשי המועדון והם מאמינים שהוא יכול לאחד את האוהדים מאחורי הקבוצה. גם השחקנים ישמחו לקבל מאמן צעיר, שגדל במועדון ואימן וצבר ניסיון מחוץ לספרד".

ומה לגבי הסגל? שם בארסה מתכננת לשנות כיוון חשיבה ולהחתים כמות קטנה של שחקנים, אך להשקיע סכומי עתק בכל אחד מהם. השם הראשון ברשימה הוא זה של כוכב ליברפול, פיליפה קוטיניו הברזילאי, חברו הקרוב של ניימאר. שמות מרכזיים נוספים שעלו הם מרקו וראטי מפריס סן ז'רמן ופאולו דיבאלה מיובנטוס, שזה עתה פירק את בארסה עם צמד.

מנגד, לא מעט שחקנים עומדים למצוא את עצמם מחוץ למועדון: אנדרה גומש, פאקו אלקאסר ולוקא דין הם השמות הבולטים אותם מנסה ברצלונה למכור בסיום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully