וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיי לו מבטיח שקליבלנד תשתפר, ווסטברוק נרגש מהביקור של ביג או

מאמן האלופה לא התרגש מעוד הפסד, בתקשורת חשפו את הסיבה לשחרור המפתיע של לארי סנדרס. אייזאה תומאס יודע: "הדירוגים לא שווים בפלייאוף". אגדת העבר הכתיר את כוכב OKC כ"MVP" שלו

ראסל ווסטברוק אוקלהומה סיטי ת'אנדר עם אוסקר רוברטסון. AP
מלך הנקודות. ווסטברוק עם רוברטסון/AP

העונה הסדירה ב-NBA הגיעה הלילה (בין רביעי לחמישי) לסיומה וכל סדרות הפלייאוף נקבעו.

סדרות הפלייאוף (החל משבת)

מזרח:

בוסטון (1) - שיקגו (8)
קליבלנד (2) - אינדיאנה (7)
טורונטו (3) - מילווקי (6)
וושינגטון (4) - אטלנטה (5)

מערב:

גולדן סטייט (1) - פורטלנד (8)
סן אנטוניו (2) - ממפיס (7)
יוסטון (3) - אוקלהומה סיטי (6)
קליפרס (4) - יוטה (5)

מובילי העונה הסדירה:

נקודות: ראסל ווסטברוק - 31.9 למשחק
ריבאונדים: חסן ווייטסייד - 14.1 למשחק
אסיסטים: ג'יימס הארדן - 11.2 למשחק
חסימות: רודי גובר - 2.66 למשחק
חסימות: דריימונד גרין - 2.03 למשחק
דקות: לברון ג'יימס - 37.8 למשחק

עוד בנושא:

העונה הסדירה הסתיימה: בוסטון ראשונה במזרח, שיקגו שמינית, מיאמי מחוץ לפלייאוף

לו"ז הפלייאוף

האלופה קליבלנד תהיה הראשונה שתעלה על הפרקט בפלייאוף, כאשר תארח את אינדיאנה ביום שבת ב-22:00. הקאבס נתנו הלילה מנוחה ללברון ג'יימס, קיירי אירווינג וקווין לאב והפסידו בבית 98:83 מול טורונטו. מאז ה-1 במרץ, הם במאזן 14:10 בלבד וגם איבדו את המקום הראשון במזרח לבוסטון, אבל המאמן טיירון לו הבטיח שהקבוצה שלו תשתפר במאני טיים.

"ובכן, הנה הגיע הפלייאוף", אמר לו בסיום המשחק הלילה, "כל הדיבורים נגמרו, על מה אנחנו יכולים לעשות ומה נעשה. זה כאן ואנחנו צריכים לנצח, או לסתום. היו לנו כמה פציעות משמעותיות העונה ואני חושב שהמזרח השתפר, כך שהאתגר הולך להיות גדול. אבל אני חושב שאנחנו טובים".

הקאבס שחררו אמש את לארי סנדרס, שניסה לחזור לליגה אחרי שנתיים וקצת של היעדרות ושרד רק 28 ימים בסגל של האלופה. על פי ג'ייסון לויד, עיתונאי ה"אטלנטיק" המסקר את הקאבלירס, השחרור המפתיע הגיע בשל חוסר יכולתו של סנדרס לעמוד בקצב ההתקדמות המתוכנן עבורו ובנוסף, העובדה כי לא התנהל כראוי מחוץ למגרש. לויד ציין בעיקר את העובדה כי סנדרס פספס את אוטובוס הקבוצה לשדה התעופה אחרי המשחק במיאמי ביום שלישי ונאלץ לחזור בעצמו לקליבלנד.

בינתיים, בבוסטון מרוצים. הסלטיקס הביסו 94:112 את מילווקי והבטיחה את המקום הראשון במזרח, מה שסידר לה מפגש מול שיקגו. "זה מאוד מיוחד עבורי", אמר אייזאה תומאס, שסיים את העונה הסדירה במקום השני בטבלת הקלעים והוביל את הסלטיקס למקום הראשון בחטיבה לראשונה מאז 2008, "אף פעם לא הייתי מדורג מספר 1 ואני מתרגש. אבל ברגע שנכנסת לפלייאוף, לדירוגים כבר אין שום משמעות".

המאמן בראד סטיבנס, שחתום בשנים האחרונות על השיפור הענק של הסלטיקס שחזרו מקרקעית הליגה לצמרת המזרח, הודה: "במחצית הסתכלתי על התוצאה של קליבלנד וראיתי שהם בפיגור. החלטתי לתת לכוכבים שלנו קצת מנוחה ואמרתי לספסל שאם קליבלנד מצמקת, שיודיעו לי".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
טיי לו מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
לא מתרגש. לו/AP

מעבר למאבק על המקום הראשון במזרח (והמקום הרביעי במערב), האקשן המרכזי היה הקרב על מקומות 7-8 במזרח, כאשר בסופו של דבר אינדיאנה (86:104 על אטלנטה) ושיקגו (73:112 על ברוקלין) נכנסו ואילו מיאמי (102:110 על וושינגטון) נותרה בחוץ, למרות מאזן 11:30 בחצי השני של העונה (אחרי 30:11 בחצי הראשון).

מאמן ההיט, אריק ספולסטרה, היה נסער ואמוציונלי אחרי שקבוצתו פספסה את הקאמבק הגדול ממש ברגע האחרון: "אני לא חושב שאי פעם רציתי משהו יותר מזה עבור הקבוצה שלי. כל אחד מאיתנו שחלם להיות חלק מקבוצת ספורט, חלם על זה בגלל קבוצה כמו שיש לנו. יהיה לנו קשה לעכל את העובדה שאין לנו מחר אימון. זה פשוט מרגיש לא נכון. זה מרגיש כאילו אלי הכדורסל לא היו שם בשבילנו. זה כמו להפסיד בגמר".

אריק ספולסטרה מאמן מיאמי היט. AP
נותר מאוכזב. ספולסטרה/AP

במקביל לכל האקשן הזה, ננעל הלילה גם המאבק על ה-MVP. ראסל ווסטברוק ואוקלהומה סיטי הפסידו 111:105 לדנבר, כאשר הכוכב לוקח ערב רגוע ומסיים עם 5 נקודות בלבד ב-18 דקות (2 מ-10 מהשדה). יכול להיות שווסטברוק התרגש ממה שאירע לפני המשחק, כאשר אוסקר רוברטסון, ממנו הוא ירש את שיא הטריפל דאבלים לעונה, העניק לו גביע מיוחד ואמר לקהל: "יש לי רק עוד משהו אחד לומר - MVP", מה שהעיף את הקהל של הת'אנדר לעננים.

ווסטברוק הודה: "ברור שזה כבוד מדהי םעבורי. עצם העובדה שהוא כאן איתנו היא ברכה בפני עצמה. לא יכולתי לחלום על דבר כזה. ביג או באוקלהומה סיטי". רוברטסון אמר: "בזמן שראסל היה במסע שלו לעבר השיא, הרגשתי שאני צריך להיות כאן איתו. הוא עשה דבר היסטורי ושיחק עם תשוקה, גאווה ויכולת גבוהה. הוא עשה משהו מדהים".

ווסטברוק יפגוש בסיבוב הראשון בפלייאוף את יוסטון ויריבו על ה-MVP, ג'יימס הארדן, שסגר את העונה שלו עם טריפל דאבל 22 (27 נקודות, 10 ריבאונדים, 12 אסיסטים) וניצחון 118:123 על מינסוטה. "שיחקנו טוב, התאמצנו כדי לנצח וסופסוף היה לנו סגל מלא. נצא לדרך ביום ראשון", אמר האיש והזקן, שהפך לשחקן הראשון בתולדות הליגה שמסיים עונה עם לפחות 2,000 נקודות (2,356), 900 אסיסטים (907) ו-600 ריבאונדים (659).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully