וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאן מנחם יבקש לעזוב את מכבי חיפה לאחר שתחתים מגן שמאלי

13.4.2017 / 9:49

המגן לא מעוניין להמשיך כמחליף ויבקש לצאת בהשאלה, ריקן ובן הרוש מועמדים. לוזון לוחץ לצרף את קליין ושוחח עם איינבינדר. המאמן: "אדבר על דוס סנטוס רק אחרי שיעבור". רועי קהת תורגל בהרכב

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מגן מכבי חיפה, סאן מנחם, החליט לעזוב את מכבי חיפה במידה וזו תצרף במהלך חלון ההעברות מגן שמאלי. השחקן לא מעוניין להישאר בקבוצה על תקן מגן מחליף. מנחם שותף העונה ב-18 משחקי ליגה, מתוכם 15 בהרכב, וכבש שני שערים. הוא תופקד העונה לסירוגין, במספר תפקידים – מגן שמאלי, קשר שמאלי וקשר במרכז השדה. לאחרונה מקבל שי בן דוד את המפתחות בצד שמאל של ההגנה ומנחם נותר על הספסל. כזכור, לאחרונה התברר כי מכבי חיפה לא ממתינה לאופיר דוידזאדה, שמחוזר גם על ידי מכבי תל אביב, וכזכור בודקת את אופציות אבי ריקן ועומרי בן הרוש, למקרה שזה לא יגיע. מנחם צפוי להצטרף לאיסמעיל ריאן, שלא נמצא בתוכניות לעונה הבאה וצפוי לעזוב. חיפה תנסה למכור אותו, אך גם אם לא תצליח לא תשאיל אותו בחינם.

קמיל ואצק מנהל מגעים עם סלביה פראג. הקשר מחזיק בחוזה לעונה הבאה, אך נראה כי המועדון לא יעמוד בדרכו אם יקבל הצעה רשמית. גילי ורמוט קרוב לסיכום על תנאיו במועדון כשנראה שהעניין היחיד שלא פתור כרגע הוא אורך החוזה. לשחקן הוצע חזוה לשנה או שנתיים, בכפוף לסכומים שירוויח.

גיא לוזון שוחח עם דן איינבינדר והבהיר לו כי הוא מעוניין בו לעונה הבאה. הקשר עצמו ממתין להצעה מבית"ר ירושלים ובסביבתו הסבירו: "אצל דן זה לא רק עניין של כסף. יש לו מחויבות וכבוד לבית"ר. הוא ישמע קודם את ההצעה של טביב ואז יחליט". במועדון גיששו אצל אבי ריקן אך לוזון בודק את העניין היטב משום שלא בטוח שריקן רוצה להגיע על תקן מגן. המאמן לוחץ לצרף את פלוריאן קליין משטוטגרט ובמועדון עושים מאמצים לשכנע אותו לנחות בישראל.

בעניין אחר: השוער עומרי גלזר קיבל את הדרכון הרומני, אך במועדון טוענים כי הדבר אינו אמור להשפיע על המדיניות לגביו. המטרה היא להשאיר את השוער לטווח ארוך, והוא לא ישוחרר לפחות בשנתיים הקרובות. "החלטנו ללכת על קו מסוים, הוא יהיה השוער הראשון ושוער נוסף ייאבק איתו. אנחנו מעריכים שהפרויקט הזה ישתלם ויצליח", אמרו במועדון.

סאן מנחם שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
נחוש להיות שחקן הרכב. מנחם/יוסי ציפקיס

לוזון ערך היום מסיבת עיתונאים לקראת המשחק נגד בני סכנין ביום שבת בשעה 18:00. לוזון תרגל שלושה שינויים בהרכב למשחק, כשרועי קהת, עומר דמארי ואלירן עטר תורגלו בהרכב במקום ניקיטה רוקאביציה, אניס אלושי ומוחמד עוואד.

על התבוסה למכבי תל אביב: "הגישה שלי הייתה לבוא, לשחק ולהזיז כדור, ולא להסתגר, להעיף כדורים ולהתפלל לנס. עובדתית לא הצלחנו להזיז את הכדור תחת הלחץ של מכבי תל אביב. כשעשינו את זה, זה היה לרוחב, בפיגור 2:0 וזה לא מספיק טוב. אנחנו צריכים לדעת להניע כדור גם נגד מכבי תל אביב והפועל באר שבע. כשהכדור רוב הזמן אצל היריבה, היא מנצחת בכל עימות ואתה לא אגרסיבי, אתה בבעיה".

על חומר השחקנים: "אם היינו אחרי בית"ר ירושלים, היו אומרים שיש פה מספיק טובים ראויים. לא צריך להגיד שאנחנו הכי גדולים אחרי בית"ר והכי גרועים אחרי מכבי תל אביב. את הסיכום נעשה אחרי העונה ואז נדע מי מתאים ומי לא מתאים. דוס סנטוס? אדבר עליו רק אחרי שיעבור".

על עומר דמארי ואלירן עטר: "אני עדיין מאמין שהם החלוצים הכי טובים בארץ. עטר לא פתח מהסיבה הפשוטה שנתתי קרדיט להרכב שניצח את בית"ר ירושלים. דמארי לא פתח מאותה סיבה והוא גם לא היה מוכן גופנית לפתוח".

עוד באותו נושא

מכבי חיפה: ורמוט קרוב לסיכום, ואצק במגעים עם סלביה פראג

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully