וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורטמונד זועמת: צפו בראיון המרגש של שאהין, סוקרטיס: "אנחנו לא חיות"

הגרמנים התבקשו לשחק 24 שעות בלבד אחרי הפיצוצים, הקשר התראיין בקול רועד ובעיניים אדומות: "לעולם לא אשכח את מה שקרה ואת הפרצופים של האנשים. אנחנו מרוויחים מיליונים, אבל אנחנו גם בני אדם". סוקרטיס: "זה היה היום הגרוע בחיי, מזל שאני חי"

צפו בריאיון המרגש של שאהין

אמבפה חוגג/רויטרס

מונאקו עשתה הערב (רביעי) צעד משמעותי לעבר חצי גמר ליגת האלופות, כשניצחה 2:3 בדורטמונד הודות לצמד של ילד הפלא קיליאן אמבפה. המארחת, שנאלצה לשחק פחות מ-24 שעות אחרי שלושת הפיצוצים ליד האוטובוס שלה ופציעתו של הבלם מארק בארטרה, לא התעסקה לאחר ההפסד בטעויות השיפוט שהיו, אלא בעיקר בהחלטה השנויה במחלוקת לדחות את המשחק ביממה בלבד.

עוד בנושא:
מארק בארטרה העלה תמונה לטוויטר: "אני מרגיש הרבה יותר טוב"
קיליאן אמבפה הוביל את מונאקו לניצחון 2:3 בדורטמונד
שחקני דורטמונד במחווה מרגשת למארק בארטרה שנותח

מאמן דורטמונד תומאס טוכל. רויטרס
מאשים את אופ"א. תומאס טוכל/רויטרס

המאמן תומאס טוכל הבהיר לאחר המשחק כי אף אחד מאנשי אופ"א לא התייעץ עם דורטמונד בנוגע למועד החדש: "קיבלנו הודעת טקטס שזו ההחלטה שנעשתה בשוויץ (לשחק אחרי 24 שעות). הלוואי שהיינו מקבלים עוד קצת זמן כדי לעכל את מה שקרה, מישהו בשוויץ החליט שאנחנו חייבים לשחק. יש אצלנו רגשות מעורבים". על המשחק אמר: "זה רק המשחק הראשון, יש לנו עוד גומלין. לא איבדנו את התקווה שלנו להעפיל לחצי הגמר. עלינו למשחק הזה כשאנחנו לחלוטין לא מאורגנים ובתחושה שהתעלמו מאיתנו".

קשר הקבוצה נורי שאהין דיבר עם עיניים אדומות מדמעות אחרי המשחק ובקול רועד אמר: "זה קשה, קשה לי לדבר על זה, קשה לי למצוא את המילים הנכונות. ראינו את זה קורה הרבה פעמים בטלוויזיה וזה היה רחוק מאוד, אפילו כשזה היה באיסטנבול ובמדינה שלי. זה היה קרוב, אבל גם רחוק מאיתנו. אתמול בערב הרגשנו איך זה להיות במצב כזה ואני לא מאחל לאף אחד הרגשה כזו. אני לא יודע אם אנשים מבינים מה שקרה, עד שעליתי על הדשא במחצית השנייה לא חשבתי על כדורגל. אתמול בלילה לא הבנתי מה קרה, רק כשחזרתי הביתה ואשתי והבן שלי חיכו לי מחוץ לדלת הבנתי כמה בר מזל הייתי. אני יודע שכדורגל חשוב מאוד, אנחנו אוהבים כדורגל, אנחנו סובלים עם כדורגל ונהנים מאוד מכדורגל. אנחנו מרוויחים המון כסף, אנחנו חיים חיים פריביליגיים, אבל אנחנו בני אדם ויש הרבה יותר מכדורגל בעולם הזה ואתמול הרגשנו את זה".

בלם דורטמונד סוקרטיס נשמע כעוס מאוד על כך שהמשחק התקיים יממה בלבד אחרי האירוע הקשה שעברה הקבוצה ואמר: "אנחנו לא חיות, אנחנו בני אדם, יש לנו משפחות, ילדים קטנים בבית. יום שלישי היה היום הגרוע ביותר בחיים שלי. אני מאושר שאני בכלל חי. אני לא מאחל לאף אחד לעבור את מה שעברנו".

אני מקבל צמרמורות כשאני מדבר. אני לא יכול לשכוח את הפרצופים שהיו לאנשים באוטובוס, לא אשכח אותם למשך כל חיי לבטח. ראיתי את מארק שם וישבתי ליד שמלצר, ולעולם לא אשכח את הפנים שלו. זה היה בלתי ייאמן".

לאונרדו ז'ארדים, מאמנה של מונאקו, התייחס לחסרונם של שלושה שחקני הרכב ושיבח את המחליפים: "הכוח של הקבוצה שלנו הוא שכל שחקן יודע להגיב כאשר הוא נקרא לדגל. עשינו תוצאה טובה, אבל אנחנו רק באמצע הדרך".

הקשר נביל דיראר הוסיף: "אנחנו מרוצים מהתוצאה, אבל לא השגנו שום דבר. יהיה משחק גדול גם בגומלין".

והנה המספרים המדהימים של קיליאן אמבפה במשחק הזה: 100 אחוזים בניצול מצבים, 88 אחוזי דיוק במסירות, שלושה כדרורים מוצלחים ושותפות להיסטוריה (יחד עם עוסמאן דמבלה) בפעם הראשונה ששני בני עשרה כובשים יחד בשלבי ההכרעה של ליגת האלופות. ילד הפלא, רק בן 18, עומד כעת על מאזן פנטסטי של 21 שערים ו-8 בישולים ב-34 משחקים בכל המסגרות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דיבר מהלב. שאהין/מערכת וואלה!, צילום מסך

מרסל דסאיי עם קיליאן אמבפה ואנשי מונאקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully