וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס שטילוב: "אנחנו יכולים לחזור עם מדליות מאליפות אירופה"

12.4.2017 / 14:36

נבחרת ישראל בהתעמלות קרקע עושה הכנות אחרונות לאליפות שתתקיים בקלוז' בסוף השבוע הבא. שטילוב: "נחתי שלושה חודשים אחרי ריו. אבל אז חזרתי לאולם והבנתי שאני רוצה להמשיך"

אלכס שטילוב, מתעמל. יניב טוכמן, מערכת וואלה! NEWS
לא חושב על טוקיו עדיין. שטילוב/מערכת וואלה! NEWS, יניב טוכמן

נבחרת ישראל (נשים וגברים) בהתעמלות מכשירים תצא בימים הקרובים לאליפות אירופה שתיערך בסוף השבוע הבא בקלוז' שברומניה. הנבחרת קיימה הבוקר אימון פתוח בהדר יוסף בו בלטו אלכס שטילוב ואנדריי מדבדב שינסו לחזור עם מדליות. שטילוב בן ה-30 יתחרה בקרקע ועל המתח וינסה קודם כל להתברג לגמרים אחרי שבאולימפיאדת ריו לא עמד במשימה.

"שלושה חודשים נחתי אחרי האולימפיאדה. לא עשיתי כלום עם ההתעמלות. אפילו לא חשבתי על התעמלות", סיפר שטילוב. "אחרי שלושה חודשים חזרתי לאולם ההתעמלות ורציתי לראות איך זה יזרום לי. מצאתי שההתעמלות עדיין מאוד מושכת אותי ושאני רוצה להמשיך. אני עדיין לא יוצא בהצהרות ועוד רחוק מלדבר על טוקיו 2020. אני לא רוצה לחשוב כל כך רחוק, אלא רק על אליפות אירופה הקרובה".

שטילוב חזר בעבר שש פעמים עם מדליות מאליפויות אירופה כולל פעם אחת עם מדליית זהב. "יש לנו נבחרת טובה", פירגן שטילוב לחבריו. "אנחנו יכולים לחזור עם מדליות מאליפות אירופה". שטילוב ייצא לאליפות לראשונה עם מאמן חדש אחרי שעזב את סרגיי וייסברג בתום האולימפיאדה ועבר להתאמן עם אולג ירובינסקי. מדבדב שיתחרה על סוס הקפיצות הציג הבוקר כמה קפיצות מרשימות ונראה כי הוא בכושר.

בראש המשלחת הישראלית ייצא יושב ראש האיגוד רזי פלד לו זו תהיה אליפות ראשונה כאיש החזק באיגוד. פלד שכבר עזב והחליט לחזור בו ולהישאר, לא היה מוכן להתחייב על מדליות. "בואו נדבר קודם על גמרים לפני שמדברים על מדליות", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully