וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה האריכה את השעיתו של דוס סנטוס עד יום ראשון

12.4.2017 / 18:10

הבלם עמד לוועדת משמעת בעקבות עבירת משמעת שלישית העונה, ספג קנס של 8,000 שקל וייעדר מהמשחק מול מכבי תל אביב בשבת. במועדון אישרו את הגישושים אצל יובל שפונגין ואלעד גבאי

שחקן מכבי פתח תקוה אליסון דוס סנטוס מול שחקן בני יהודה אלמוג בוזגלו. מגד גוזני
נענש. אליסון דוס סנטוס/מגד גוזני

הבלם הברזילאי אליסון דוס סנטוס עמד היום (רביעי) בפני ועדת משמעת פנימית של המועדון בעקבות האירוע החמור בו הכה את לירוי צעירי. כזכור, דוס סנטוס היה אמור לעמוד לדין ביום שני, אבל במועדון דחו את הדיון בעקבות החג והוא התקיים אחר הצהריים במשרדי המועדון. הבלם נקנס ב-8,000 שקל והושעה מכל פעילות עד יום ראשון, כך שהוא יחמיץ את המשחק מול מכבי תל אביב בשבת, זאת בשל העובדה שבמועדון מבינים שהוא עתיד לעבור למכבי חיפה וגם משום שזו עבירת המשמעת השלישית שלו העונה.

במועדון אישרו כי יובל שפונגין, אלעד גבאי ועודד אלקיים הם המועמדים להחליף את דור אלו בעונה הבאה. כזכור, במועדון גיששו אצל השלושה בשבועיים האחרונים כשההערכה היא שאחד מהם יגיע בסופו של דבר. החיפוש אחר מגנים החל בעקבות ההחלטה לשחרר גם את אחד המגנים, חגי גולדנברג או נאור פסר, כשנראה שהאחרון יישאר בסופו של דבר. "אנחנו בודקים את כל השמות, אבל לא פנינו לאף אחד. בשלב הבא ננפה ואז נחליט מי יצטרף", אמרו. ישראל זגורי שלא יישאר בבית"ר ירושלים, הוזכר אף הוא כמועמד לקבוצה.

לראשונה מזה זמן רב, במועדון בחרו לשנות גישה עם השחקנים. רפואה עודד אותם למרות ההפסד לבאר שבע. "אנחנו שתי נקודות בלבד מבית"ר. הכל פתוח ויש עוד משחק מולה. הכל עדיין תלוי בנו", אמרו במועדון.

(עדכון ראשון: 12:23)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully