וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חואן סבסטיאן ורון חזר מפרישה בגיל 42, אבל אסטודיאנטס הפסידה

כדורגלן העבר הגדול שמשמש גם כנשיא המועדון, עמד בהבטחתו: חזרה לפעילות אם האוהדים ירכשו 65 אחוז מהמנויים לתאי הצפייה. שיחק 59 דקות בהפסד לברצלונה האקוודורית בליברטדורס

שחקן אסטודיאנטס, חואן סבסטיאן ורון. רויטרס
ורון הלילה/רויטרס

חואן סבסטיאן ורון חזר הלילה (בין שלישי לרביעי) רשמית מפרישה בגיל 42, אבל קבוצתו אסטודיאנטס הפסידה 2:0 לברצלונה האקוודורית בגביע הליברטדורס. ורון שיחק 59 דקות ולא הצליח לסייע לקבוצת נעוריו להימנע מהפסד שני משני משחקים בבית א' של מפעל הקבוצות היוקרתי בדרום אמריקה..

ורון ערך הופעת בכורה רביעית באסטודיאנטס. הוא החל בה את הקריירה ב-1994, חזר אליה מאירופה ב-2006, פרש וחזר ב-2013 וכעת עשה זאת שוב. ורון שמשמש גם כנשיא אסטודיאנטס, הבטיח לחזור לפעילות אם האוהדים יירכשו 65 אחוזים מהכרטיסים לתאי צפייה באצטדיון החדש של הקבוצה. כשזה קרה, הוא עמד במילה שלו ובדצמבר 2016 חתם לשנה וחצי.

הקשר בן ה-42 היה אחד מהכדורגלנים הטובים בעולם בסוף שנות ה-90 ותחילת ואמצע שנות ה-2000. בין היתר הוא הוביל את לאציו לדאבל ב-1999/2000, זכה עם מנצ'סטר יונייטד באליפות אנגליה, זכה פעמיים בתואר כדורגלן השנה בארגנטינה ופעמיים בתואר כדורגלן השנה בדרום אמריקה ולבש את מדי האלביסלסטה 73 פעמים. לאורך הקריירה שיחק בקבוצות כמו סמפדוריה, פארמה, צ'לסי ואינטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully