וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי חלוץ, מסצ'ראנו בלם, דיבאלה בהרכב: התכנית של סמפאולי

בארגנטינה משוכנעים שמאמן סביליה הוא המועמד המוביל לקבל את הנבחרת, בטח לאור העובדה שסימאונה לא מתלהב ושחרור שלו מאתלטיקו יעלה 20 מיליון יורו. באנגה יוביל, איקרדי יוזמן

חורחה סמפאולי, מאמן סביליה. GettyImages
ה-3:3:3:1 מגיע לארגנטינה? סמפאולי/GettyImages

בארגנטינה מתכוננים בקוצר רוח ליום שאחרי אדגרדו באוסה. המאמן המפוטר ערך הלילה (בין שלישי לרביעי) מסיבת עיתונאים בה נפרד מהתפקיד היוקרתי ואמר: "אני משוכנע שארגנטינה תעלה למונדיאל. לא כולם מעריכים את מה שהשחקנים נותנים במדים הלאומיים. זה דור שאמנם הפסיד בשלושה משחקי גמר, אבל ממשיך לעשות הכול בשביל הנבחרת".

המועמדים הבכירים הם אמנם חורחה סמפאולי ודייגו סימאונה, אבל נראה שהראשון הוא הפייבוריט הברור. על פי דיווחים בספרד, קבוצה או נבחרת שירצו לצרף את סימאונה בצורה מיידית, יצטרכו לפצות את אתלטיקו מדריד ב-20 מיליון יורו - סכום שנקוב בחוזהו של צ'ולו. אם אתלטיקו תתעקש לקבל את הסכום, קשה מאוד להאמין שסימאונה יהפוך למאמנה החדש של ארגנטינה.

בלי קשר לפיצוי, גם בספרד וגם בארגטינה טוענים שסימאונה לא מתלהב לאמן נבחרת כרגע, מה שהופך את סמפאולי למועמד הבכיר - מה גם שמאמן סביליה כבר הביע את רצונו לקחת את התפקיד. סמפאולי הדריך בהצלחה רבה את נבחרת צ'ילה בשנים 2012-2016 והצעיד אותה לזכייה ראשונה אי פעם בקופה אמריקה.

שחקן נבחרת ארגנטינה חאבייר מסצ'ראנו. רויטרס
כמו בברצלונה. מסצ'ראנו/רויטרס

ב"לה נסיון" כבר הלכו צעד קדימה והסבירו איך ארגנטינה תשחק תחת סמפאולי; שיטת ה-3:3:3:1 המפורסמת שלו, כשליאונל מסי יתופקד כחלוץ מדומה (כשיחזור מעונש ההרחקה). חאבייר מסצ'ראנו יוסט לחוליית ההגנה - כפי שהוא משחק בברצלונה בשנים האחרונות - ואבר באנגה יקבל את המפתחות במרכז המגרש. פאולו דיבאלה יהפוך לשחקן מרכזי ומאורו איקרדי השנוי במחלוקת יתחיל להיות מוזמן בצורה קבועה.

מעמדם של קון אגוארו וגונסאלו היגואין אמור להיחלש ואסקיאל לאבצי כנראה יאבד את מקומו בסגל. שחקנים שצפויים ליהנות ממינוי של סמפאולי הם קשר טיגרס המקסיקנית, גווידו פיסארו, וקשר רומא, לאנדרו פארדס. גם שחקנים כמו מרכוס אקוניה (ראסינג קלוב), ריקרדו סנטוריון (בוקה ג'וניורס), לאוטרו אקוסטה (לאנוס) ורומן מרטינס (לאנוס) יקבלו הזדמנויות.

וזה לא נגמר שם. על פי "לה נסיון", לסמפאולי כבר יש תכנית מדוקדקת גם בנוגע לצוות שלו. מאמן הכושר ויד ימינו לאורך שנים ארוכות, חורחה דסיו, יצטרף ואיתו שאר הארגנטינאים בכוורת בסביליה: העוזר מרטין טוקאלי והאנליסטים מתיאס מאנה וליאונל סקאלוני. סמפאולי רוצה לצרף גם שחקן עבר מהולל לצוות שלו. המועמד הבכיר שלו היה פאבלו איימאר, אבל זה חתם כעוזר מאמן רוסאריו סנטרל וכעת המועמד המוביל הוא גבי מיליטו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully