וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת הפיצוץ: חשד למעורבות טרור איסלמי, צפו במחוות אוהדי דורטמונד ומונאקו

משטרת גרמניה מנהלת מצוד אחרי מספר אנשים שחשודים במעורבות ב"פיצוץ המכוון" נגד אוטובוס שחקני בורוסיה דורטמונד בארטרה סובל משבר ורסיסים בידו וכנראה גמר את העונה, צפו באוהדי מונאקו מתארחים בבתים של אוהדי דורטמונד

אוהדי דורטמונד עם אוהדי מונאקו. טוויטר, צילום מסך
אוהדי מונאקו מתארחים אצל אוהד דורטמונד/צילום מסך, טוויטר

פרשת הפיצוץ ליד אוטובוס השחקנים של בורוסיה דורטמונד ממשיכה להסעיר את גרמניה והיום (רביעי) מדווחים במדינה כי מתנהל מצוד אחרי מספר חשודים באירוע שעל פי חוקרי המשטרה הוגדר כ"פעילות מכוונת" שנועדה לפגוע באוטובוס השחקנים. מארק בארטרה, בלם הקבוצה שנפגע מהפיצוץ ונותח אתמול בלילה, סובל משבר בזרועו ומספר רסיסים בידו ובקבוצה חוששים כי הוא סיים את העונה.

משטרת גרמניה פועלת לחקירה המקרה ועל פי חוקרי המשטרה מתנהל מצוד אחרי מספר אנשים שעל פי החשד מעורבים באירוע שעדיין לא הוגדר כאירוע טרור. המשטרה מאשרת כי נמצא מכתב שבו נלקחת אחריות למקרה וכעת קציני המשטרה מנסים לבדוק את "אותנטיות המכתב" הזה".

כמו כן, המשטרה חוקרת את האפשרות שהמתקפה נגד האוטובוס של קבוצת הכדורגל דורטמונד הייתה פיגוע על רקע אסלאמי - כך דיווחה היום (רביעי) סוכנות הידיעות הגרמנית. שעות אחרי פיצוץ שלושת המטענים, נמצא מכתב קבלת אחריות בסמוך לאזור, אך תוכנו לא פורט. לפי דיווח אחר, המכתב נועד להטעות את החוקרים שמחפשים אחרי חשודים. בשעה 15:00 הרשויות יכנסו מסיבת עיתונאים ובה יפרטו על החקירה.

האוטובוס של קבוצת בורוסיה דורטמונד בגרמניה לאחר הפיצוץ באוטובוס,  11 באפריל 2017. רויטרס
אוטובוס השחקנים של דורטמונד/רויטרס

רומן בורקי שוער דורטמונד סיפר כי "במהלך נסיעת האוטובוס בכביש הראשי נשמע פיצוץ גדול. נבהלנו מאוד ומי שיכל נשכב על הרצפה של האוטובוס. בארטרה נפגע מרסיסי זכוכות שחדרו לידו". יש לציין כי שוטר נוסף שעמד בקרבת האוטובוס נפצע בפיצוצים הללו.

וגם, הצד היפה של הכדורגל: לאחר שנקבע כי המשחק ייערך הערב ב-19:45, אוהדי דורטמונד נרתמו לעזרתם של אוהדי מונאקו היריבה, והציעו להם ללון בביתם ולהישאר אפילו לילה נוסף בגרמניה כדי שיוכלו לצפות במשחק. המחווה הספורטיבית המרגשת הזו הגיעה לאחר שאוהדי מונאקו הציגו מפגן סולידריות ועודדו באצטדיון את דורטמונד כאקט של הזדהות עם שחקני הקבוצה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

אוהדי מונאקו מתארחים אצל אוהדי דורטמונד

סולידריות בין מחנות האוהדים

מונאקו מודה לדורטמונד על מחוות אוהדיה

גם איקר קסיאס יודע להעריך את המחווה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully