וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן - ריאל מדריד: "אם לבנדובסקי ירגיש רע, הוא לא ישחק"

קרלו אנצ'לוטי התייחס במסיבת העיתונאים לקראת המשחק למצבו של החלוץ הפולני: "אם ישחק או לא ישחק, זה לא יפגע בהכנות שלנו". הבלאנקוס חסרים את פפה ורפאל וראן (ד', 21:45, ספורט 5)

רבע גמר, משחק 1מחצית12/04/2017
באיירן מינכן
    0:1
      ריאל מדריד

        באיירן מינכן תארח מחר (ד', 21:45, ספורט 5) את ריאל מדריד לאחד המשחקים להם ציפו ביותר בליגת האלופות השנה. לבווארים ולבלאנקוס זה יהיה המפגש ה-23 במסגרת אירופית, כשהמאזן ההיסטורי עומד על 11 ניצחונות לבאיירן, 9 לריאל ושתי תוצאות תיקו, יחס השערים הוא 31:33 לגרמנים. זה המפגש המשוחק ביותר אי פעם במפעלי אופ"א. שתי הקבוצות נפגשו בחמישה מפגשי נוקאאוט בעבר כשכל אחת מהן מנצחת בחמישה מהמקרים.

        קרלו אנצ'לוטי, שמאמן היום את באיירן, הוביל את ריאל מדריד לניצחון האחרון שלה מול הבווארים בחצי הגמר ב-2014, אז המשיכו הבלאנקוס עד לזכייה בגביע. הספרדים ניצחו אז 0:4 באליאנץ ארנה, מה שהיה הפסד הבית הגדול ביותר של באיירן באירופה אי פעם. קשר באיירן צ'אבי אלונסו יפגוש את האקסית, בעוד טוני קרוס יפגוש גם הוא את קבוצתו לשעבר, שניהן שיחקו בצד השני במפגש האחרון בין השתיים ב-29 באפריל 2014 ואף פתחו בהרכב.

        לבאיירן מינכן זו הופעה 16 ברבע גמר ליגת האלופות יותר מאשר כל מועדון באירופה, ברצלונה וריאל מדריד הגיעו למעמד הזה 15 פעמים כל אחת. ה-1:5 הביתי של באיירן מול ארסנל היה הניצחון ה-16 ברציפות שלהם במפעל באליאנץ ארנה כשהשנה הם עומדים על ארבעה ניצחונות בארבעה משחקים. מצד שני, ריאל מדריד עדיין לא הפסידה במפעל השנה. לפני שנה, הלבנים הפסידו 2:0 לוולפסבורג במשחק הראשון ברבע הגמר וניצחו 0:3 בבית כדי לעלות לחצי הגמר.

        רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן (ימין) עם אריאן רובן. GettyImages
        רובן ולבנדובסקי באימון, הפולני נטש מוקדם/GettyImages

        אנצ'לוטי ייאלץ להסתדר ללא מאטס הומלס, שנפצע באימון במהלך השבוע וייעדר בוודאות. מנואל נוייר, שלא שיחק בשלושת המשחקים האחרונים בשל פציעה, כשיר. רוברט לבנדובסקי, שנפצע בכתפו במהלך ה-1:4 מול בורוסיה דורטמונד בשבת, נטש את האימון מעט אחרי רבע השעה שהייתה פתוחה לתקשורת ועשוי לשחק עם משככי כאבים. טיאגו אלקנטרה, שחוגג את יום הולדתו ה-26, ינסה להמשיך בעונה הנהדרת שלו. לזינדין זידאן יש בעיה בעיקר במרכז ההגנה בשל העובדה שפפה ורפאל וראן פצועים וייעדרו בוודאות. מעבר לכך, המאמן הצרפתי ייהנה מסגל מלא.

        sheen-shitof

        עוד בוואלה!

        זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

        בשיתוף חברת גליל

        ציטוטים

        מאמן באיירן מינכן קרלו אנצ'לוטי התייחס כמובן למצבו של החלוץ שלו ואמר: "רוברט לבנדובסקי התאמן רק 20 דקות היום כי הייתה לו בעיה במשחק האחרון. נבדוק שוב מחר אם הוא בסדר ולא סובל מכאבים. אם עדיין יכאב לו, הוא לא ישחק. אנחנו צריכים לראות איך הוא מרגיש. היום הוא התאמן בסדר, אבל אני לא יודע אם מחר המצב ישתפר או לא. אנחנו צריכים לחכות, אבל זה לא משנה את החשיבה שלנו לגבי המשחק או הביטחון שיש לנו בקבוצה". המאמן האיטלקי התייחס למנואל נוייר והודיע שהוא כשיר ויפתח.

        אריאן רובן התייחס לחברו לקבוצה לשעבר טוני קרוס ואמר: "הוא התפתח מאוד במדריד והוא שחקן חשוב מאוד בשביל ריאל. המשחקים נגד ריאל ב-2014 לא יושבים לנו בראש, הרי ניצחנו אותם ב-2012 גם. לשחק נגד ריאל זה תמיד מיוחד, היו לי שנתיים נהדרות שם, אבל עכשיו כל מה שחשוב לי הוא לעלות עם באיירן".

        ארתורו וידאל אמר: "ריאל היא האלופה המכהנת ויש לה הרבה ביטחון. אנחנו מקווים שנוכל לנצל את המצבים שלנו. חשוב מאוד שנשיג תוצאה טובה. אם זה אומר להשתמש בראש שלי כמו שעשיתי נגד דורטמונד, אז שיהיה".

        טוני קרוס שחקן ריאל מדריד. GettyImages
        מחויך. קרוס/GettyImages

        קשר ריאל טוני קרוס אמר במסיבת העיתונאים: "עשיתי צעד גדול כשעברתי למועדון גדול מחוץ לגרמניה. אחרי שנתיים אני יכול לומר שזו הייתה החלטה טובה". על המשחק עצמו אמר קשר נבחרת גרמניה: "אני מצפה למשחק ברמה גבוהה מאוד. נצטרך לחכות ולראות מה יהיה". כשנשאל האם היה מעדיף שלבנדובסקי לא ישחק נגד ריאל, אמר הקשר: "אני מקווה שבאיירן תשחק עם ה-11 הראשונים. אנחנו ריאל מדריד ולא מפחדים מאף אחד או מתחבאים".

        מאמן ריאל זינדין זידאן אמר: "מחר אנחנו חייבים להראות כמה אנחנו טובים". זידאן, שהיה עוזרו של אנצ'לוטי בריאל, אמר עליו: "אני מכיר אותו מצוין והוא אותי. זה לא ישחק תפקיד משמעותי אבל. באיירן היא קבוצה עם שחקנים מצוינים בכל עמדה".

        הרכבי הקבוצות

          ארתורו וידאל שחקן באיירן מינכן. GettyImages
          וידאל במסיבת העיתונאים/GettyImages
          אריאן רובן שחקן באיירן מינכן. GettyImages
          רובן/GettyImages
          סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד. AP
          סרחיו ראמוס בנחיתה במינכן/AP
          כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. AP
          רונאלדו בשדה התעופה/AP

          טרם התפרסמו תגובות

          הוסף תגובה חדשה

          +
          בשליחת תגובה אני מסכים/ה
            3
            walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully