וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי: "פאולו דיבאלה יתאים לברצלונה כמו כפפה ליד"

קשר ברצלונה בעבר החמיא לכוכב יובנטוס: "אחד השחקנים הכישרוניים ביבשת". וגם: בויאן קרקיץ' עשוי לחתום באספניול ופליפה לואיז בטוח: "אנטואן גריזמן לא הולך לשום מקום"

one

שחקן יובנטוס, פאולו דיבאלה בן ה-23, נחשב לאחד הכישרונות הגדולים בעולם כיום. אחרי שכבש 19 שערי ליגה במדי הגברת הזקנה בסרייה A בעונה שעברה, העונה לדיבאלה שמונה שערי ליגה ושני שערים בליגת האלופות. בתקופה האחרונה, שמו נקשר ללא מעט קבוצות בכירות ביבשת, אך בעיקר לברצלונה, שם משחק אלילו וחברו לנבחרת ארגנטינה ליאונל מסי.

לא ברור אם דיבאלה ישחק בעתיד בקטאלוניה, אך יש כאלו שמאוד היו רוצים לראותו שם, כמו למשל שחקן הקבוצה בעבר, צ'אבי, המשחק כיום במפרץ: "דיבאלה יתאים לברצלונה כמו כפפה ליד, זו פשוט התאמה מושלמת. יש לו כישרון טבעי, ואני בטוח שהוא יוכל להשתלב במהירות בקבוצה. מדובר באחד השחקנים הכי כישרוניים ביבשת כיום".

פאולו דיבאלה יובנטוס חוגג שער. GettyImages
מושלם לברצלונה? דיבאלה/GettyImages

שחקן נוסף שעשוי להגיע לברצלונה אך לקבוצה אחרת, הוא החלוץ בויאן קרקיץ' בן ה-26 המושאל מסטוק סיטי למיינץ. קרקיץ', שגדל בברצלונה, מועמד להצטרף לאספניול בקיץ, כך על פי דיווחים בספרד. לחלוץ שבע הופעות העונה בבונדסליגה ואפס שערים. בתשע הופעות העונה בפרמיירליג הוא מצא את הרשת שלוש פעמים, כשבעונה שעברה במדי סטוק הוא הרשית שבע פעמים ב-27 הופעות.

עדיין בספרד. לא מעט קבוצות רוצות לצרף את חלוץ אתלטיקו מדריד, אנטואן גריזמן בן ה-26, לו 23 שערים העונה בכל המסגרות. לצרפתי אמנם חוזה עד 2021 אצל הקולצ'ונרוס, אך נראה שהקבוצות הגדולות ביבשת, ביניהן מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי ופריס סן ז'רמן, מוכנות להיפרד מסכומי כסף רבים כדי להנחית אצלן את הכוכב הגדול. למרות השמועות, חברו של גריזמן לקבוצה, פליפה לואיז, משוכנע כי הוא לא הולך לשום מקום: "כל שחקני הקבוצה משוכנעים שגריזמן יישאר איתנו גם בעונה הבאה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני אתלטיקו מדריד אנטואן גריזמן פליפה לואיז עם שרליז ת'רון. טוויטר, mako
יישאר? גריזמן מחבק את שרליז ת'רון, פליפה לואיז משקיף מהצד/mako, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully