וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: המשחק המביך של אוסקר, הבגידה הנוראית של קורטואה

אקס צ'לסי החמיץ שני פנדלים ב-11 דקות והפסיד בליגת האלופות של אסיה, בת זוגו של שוער צ'לסי צפויה ללדת בעוד כמה שבועות, אך הוא החליט לעזוב אותה לטובת צעירה בת 18. הדרך הכי מוזרה לסיים מרוץ, סוארס משתטה באימון, התמונה המרגשת של רשפורד

צילום: ורד כהן

בווידאו: שחקני מכבי תל אביב חוגגים יום הולדת לסילבן לנדסברג

אוסקר החמיץ שני פנדלים ב-11 דקות והפסיד

מבוכה לברזילאי שעבר מצ'לסי לשנגחאי SIPG תמורת 52 מיליון ליש"ט, במהלך המפגש מול אוראווה היפנית בליגת האלופות של אסיה. בדקה ה-65, בפיגור 1:0, הוא סחט פנדל וגם בעט לא רע, אך השוער היריב סיפק הצלה נהדרת כאשר הדף את הכדור למשקוף. רק 11 דקות חלפו ואוסקר קיבל הזדמנות לתקן, שוב מהנקודה הלבנה. הפעם הפנדל הנוראי שלו טס לשמיים, ושנגחאי הפסידה בסופו של דבר. אוסקר, שמרוויח 39 ליש"ט לדקה בחוזה העתק שלו, הרוויח במהלך המשחק 57 אלף ליש"ט ולא בדיוק החזיר את השקעה.

טיבו קורטואה עזב את חברתו ההרה לטובת צעירה בת 18

שוער צ'לסי, טיבו קורטואה, החליט לעזוב את בת זוגו הנמצאת בחודש השמיני להריונה לטובת כוכבת אינסטגרם בת 18, כך מדווחים באנגליה. על פי הדיווח, השוער הבלגי החליט להיפרד ממרטה דומינגז, בת הזוג שלו בשנים האחרונות, אשר צפויה ללדת בעוד מספר שבועות. חברתו החדשה עונה לשם דלייני רויל, לה 13 אלף עוקבים באינסטגרם, כשעל פי הדיווח, שם הקשר בין השניים החל. קורטואה, שראה את הצעירה ברשת החברתית, ביקש ממנה שתשמור על הכלבים שלו, והשאר היסטוריה.

הדרך המוזרה להחליט מי יחצה ראשון את קו הסיום

הליצן: לואיס סוארס משתטה באימון ברצלונה

מרגש: שחקני מנצ'סטר יונייטד משמחים ילדים בעלי מוגבלויות

כשאלבה, פיקה וסרג'י רוברטו לקחו הפוגה מכר הדשא

מרקוס רושפרד - אוהדי מנצ'סטר יונייטד עוד מגיל 11

אדן הזאר בבודפשט

חבטת הגולף הגדולה בכל הזמנים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully