וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל סוסיאדד ניצחה 1:3 את ספורטינג חיחון באנואטה

הבאסקים חזרו לנצח אחרי ארבעה משחקים עקרים ועלו למקום השישי. צ'אבי פרייטו בישל לוויליאן חוסה (3) ולחואנמי (27), יורי ברציצה (77) הצטרף לחגיגה ואלדרסון רק צימק עבור האורחת

one

המחזור ה-31 בליגה הספרדית הגיע הערב (שני) לסיומו עם ניצחון של ריאל סוסיאדד 1:3 על ספורטינג חיחון באנואטה. הבאסקים שבו לנצח אחרי שצברו נקודה בלבד בארבעת המחזורים האחרונים, ועלתה למקום השישי (המוביל לליגה האירופית) בזכות הפסדה של היריבה המושבעת אתלטיק בילבאו נגד ויאריאל.

אדריכל הניצחון היה צ'אבי פרייטו, שכבש את אחד משלושת השערים בניצחון על חיחון בסיבוב הקודם, והפעם התייצב בתפקיד המבשל. כבר בדקה השלישית הוא ניצל הרחקה רעה של הגנת האורחת ושם את הכדור על ראשו של ווילאן חוסה שכבש מקרוב ושבר בצורת של חודשיים וחצי. בדקה ה-27 הוא הכניס כדור עומק מצוין לחואמני, שבקור רוח השחיל פנימה את השני. יורי ברציצה התכבד בנעיצת המסמר האחרון מקרוב (77). זו הפעם הראשונה שפרייטו מבשל שני שערים במשחק אחד מאז אוגוסט 2014, אז עשה זאת מול ריאל מדריד. אלדרסון רק צימק (87) לחיחון, שרשמה משחק שלישי ברצף ללא ניצחון ונותרה עם ניצחון בודד בשמונת המחזורים האחרונים וחמש נקודות מתחת ללגאנס שמעל הקו האדום.

תקציר: ריאל סוסיאדד - ספורטינג חיחון 1:3. one
שבר בצורת. וויליאן חוסה/one

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully