וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאודיו ראניירי: "לא מאמין לשמועות על כך שהשחקנים ביקשו לפטר אותי"

האיטלקי התייחס לראשונה בהרחבה לפיטורים מלסטר. "לא חושב שהשחקנים שלי הרגו אותי, רק שהם לא נתנו את המקסימום", "היה חשוב להשאיר את ורדי ומחרז", "התמיכה שקיבלתי הייתה מדהימה"

מאמן לסטר סיטי קלאודיו ראניירי עם ג'יימי ורדי. GettyImages
ראניירי עם ורדי לפני הפיטורים/GettyImages

מלבד מספר מילים על ההלם שגרמו לו הפיטורים מלסטר סיטי, קלאודיו ראניירי לא התייחס יותר מידי לצורה בה נזרק מהקבוצה שהוביל לאליפות היסטורית. בשבועות האחרונים הבטיח האיטלקי לחשוף עוד ממחשבותיו בנושא כאשר יגיע להתארח באולפן 'סקיי', והערב (שני) אכן הגיע לקראת המשחק בין קריסטל פאלאס לארסנל, וקיים את הבטחתו.

"זה לא היה קל", אמר, "ידעתי שהשנה שאחרי הזכיה באליפות תהיה שונה. השחקנים היו צריכים לעשות ריסט במוח, זו לא הייתה קבוצה שרגילה למאבקי צמרת. היינו קבוצה קטנה, היינו צריכים להישאר רגועים. לדעתי היינו משתפרים במוקדם או במאוחר, ואני חושב שנקודת המפנה הייתה המשחק מול סביליה. ראיתי את השחקנים במחצית השנייה נלחמים יחד, עובדים יחד. זה לא היה קל להפסיד שם רק 2:1 ולהשאיר את המפגש פתוח, ככה שהופתעתי והתאכזבתי מארוד לגלות שפוטרתי לאחר מכן. גיליתי על כך בדרך חזרה מסביליה".

על התמיכה שקיבל: "בכל רחבי העולם, התמיכה שקיבלתי הייתה מדהימה. אני רוצה להודות לאוהדי לסטר. כשזכינו באליפות קבילתי המון כרטיסי ברכה, קצת שמפניה ומתנות. אבל כשפוטרתי הבית שלי היה מלא בדברים. לסטר תמיד תישאר בלב שלי. שלוש פעמים סיימתי במקום השני ברחבי אירופה, רק עם לסטר זכיתי באליפות".

ריאד מחרז, לסטר סיטי. GettyImages
ראניירי צחק עליו. מחרז/GettyImages

על השמועות לגבי מרד של שחקניו: "אני לא מאמין לשמועות שהם דיברו עם הבעלים וביקשו שיפטר אותי. אני יכול רק להאמין לזה שהם לא נתנו את המקסימום שלהם. השחקנים זכו לחוות משהו שונה לגמרי. בטרום העונה הם שיחקו נגד קבוצות גדולות וטיילו בכל העולם. אני לא חושב שהם הרגו אותי. לא, לא".

על סגל השועלים: "קאנטה היה הקשר הטוב בעולם עבורנו. כשהוא עזב הייתי צריך לשנות את השיטה. זה העתיד של הכדורגל, לשנות טקטיקות ולעשות שינויים בהתאם למה שקורה. זה מה שניסיתי לעשות. לא רציתי למכור אותו, כמו שלא רציתי למכור את ורדי או מחרז. אמרתי להם להאמין שהקבוצה הזו יכוליה לעשות דברים מיוחדים בליגת האלופות. אחרי שפוטרתי, אני עדיין חושב שההחלטה להשאיר אותם ביחד הייתה נכונה. היה חשוב לשמור על ורדי ומחרז".

על תחילת הדרך בלסטר: "לא רציתי לשנות הרבה כשהגעתי. רציתי לשלב את הטקטיקה האיטלקית עם הרוח האנגלית. ציפינו שנסבול, התכוננו לקרבות התחתית. עבדנו הרבה על טקטיקה, תנועה, ובשלב מסוים החלטתי לעבור משלושה בלמים לארבעה הבגנה. חשבתי שלמחרז יותר תתאים עמדה בכנף, זה היה מערך שהתאים לשחקנים שהיו לי"

"המטרה הייתה להשיג 40 נקודות, וכשהשגנו אותן קבענו מטרה אחרת. אמרתי לשחקנים לכוון להגיע לאירופה. תמיד הרגשתי שאפשר לזכות בתואר. הרגשתי את החשמל. מחרז שאל אותי אם נוכל לזכות והתחלתי לצחוק. הוא חזר אלי אחרי שזכינו ואמר לי 'אתה ידעת'. באמת ידעתי לאורך כל הדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully