וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה: "יובנטוס שייכת לטופ העולמי, נצטרך לשחק מצוין"

מאמן ברצלונה מתכונן לקרב הענקיות ברבע גמר ליגת האלופות (ג', 21:45, ספורט 5). מסצ'ראנו: "אני לא חושב שהם יבואו לנקום על ההפסד בגמר 2015". דיווח: ניימאר יחמיץ את הקלאסיקו

one

בווידאו: ברצלונה נכנעת 2:0 מול מלאגה

שלב רבע גמר ליגת האלופות יצא לדרך מחר (שלישי) עם שני מפגשים כאשר במוקד: ברצלונה תגיע לטורינו לקרב ענק מול יובנטוס. האלופה הספרדית הגיעה למעמד בזכות קאמבק היסטורי מול פריס סן ז'רמן, אך מאז דעכה בליגה עם שני הפסדים צורמים, האחרון למלאגה.

עוד בנושא

תומאס טוכל: "אנחנו זקוקים לאובמיאנג בכושר שיא כדי להעפיל"

פאולו דיבאלה שחקן יובנטוס (מימין) עם דני אלבס. רויטרס
לראשונה מול האקסית. דיבאלה ודני אלבס/רויטרס

בעקבות הכישלון בקיזוז הפער מריאל מדריד, לואיס אנריקה לסיים את העונה עם תואר אחד ולשחזר את המפגש האחרון שלו מול הגברת הזקנה, אז ברצלונה חגגה עם 1:3 מוחץ בברלין בגמר 2015. המארחת מצדה מגיעה בכושר מרשים ועם פער של שש נקודות בפסגה האיטלקית. מה שעשוי להדאיג את מסימילאנו אלגרי היא העובדה כי בשלושה מפגשים בין השתיים בליגת האלופות, לא הצליחה הקבוצה המארחת לנצח. ב-2003, הגברת הזקנה חגגה עם 2:3 בסיכום שני המפגשים, אחרי הארכה בקאמפ נואו אותה הכריע מרסלו סלאייטה האורגוואי. במוקד המפגש בטורינו יעמוד דני אלבס, שיפגוש לראשונה את ברצלונה מאז האקורד הצורם בו עזב את הקבוצה הקיץ ו-247 הופעות בהן זכה שלוש פעמים בליגת האלופות.

רגע לפני המפגש החשוב כל כך באירופה, קיבלה ברצלונה חדשות רעות לגבי הליגה. לא רק שההפסד למלאגה צמצם משמעותית את סיכוייה לזכות באליפות העונה, אלא שהרחקה של ניימאר במהלך המשחק עלולה להביא לכך שלא ישחק בקלאסיקו מול ריאל מדריד - במה שעשוי להיות ההזדמנות האחרונה של בארסה לקזז את הפער מהצמרת. בספרד מדווחים כי תגובתו של ניימאר לאחר ההרחקה, מחיאת הכפיים לעברו של השופט הרביעי, תגרור הרחקה שלו משני משחקים נוספים מעבר למשחק הקרוב מול ריאל סוסיאדד, והוא לא יעמוד לרשותו של לואיס אנריקה מול הבלאנקוס ב-23 באפריל.

לקראת המפגש מול ברצלונה, סיפר גונסאלו היגואין: "אני מקווה שנעשה את הצעד לעבר זכייה בליגת האלופות. כדורגל הוא דבר דינמי ואני לא מאמין שברצלונה תציג את אותה היכולת החלשה כמו מול פריס סן ז'רמן במשחק הראשון. יש להם ביטחון ואמונה, אנחנו רוצים לדאוג לתוצאה טובה לקראת הגומלין. אסור לנו להוריד את הרגל מהגז, אפילו לא לשנייה".

סרג'יו בוסקטס המושעה ייעדר מהסגל של לואיס אנריקה כאשר אנדרה גומש המאכזב עשוי להחליפו. ניימאר, ג'רארד פיקה ואיבן ראיטיץ' יצטרכו להיזהר מספיגת כרטיס צהוב, שיוביל להרחקתם מהגומלין. אצל אלגרי רק חואן קוואדראדו עשוי להיעדר מהגומלין בשל ספיגת כרטיס צהוב. מריו מנדז'וקיץ' החלים מפציעה ויהיה בסגל למפגש.

מאמן ברצלונה לואיס אנריקה. רויטרס
נותן כבוד ליריבה. לואיס אנריקה/רויטרס

לואיס אנריקה: "המספרים של יובנטוס מדהימים, אבל לא נשנה את הסגנון שלנו מולה. נצטרך לשחק מצוין. הם בערך באותה רמה כמו ב-2015. שחקנים התחלפו, אבל יש שחקנים חדשים שחיזקו את הסגל ואני חושב שיובה שייכת לטופ העולמי. יש לי זיכרונות טובים מהגמר ההוא, אבל למשחק של מחר אין שום קשר אליו. שתי הקבוצות מגיעות בכושר טוב ומקוות להעפיל לשלב הבא. אני חושב שיובנטוס שולטת בכל האסקפטים של המשחק ואנחנו ננסה לעשות אותו דבר. נחפש לנצח מהשניה הראשונה".

חאבייר מסצ'ראנו: "אנחנו מאוד נרגשים לקראת המשחק, כי מדובר ברבע גמר ליגת האלופות ובקבוצה כמו יובנטוס. אני חושב שחוץ מההפסד למלאגה אנחנו בתקופה טובה. כדי להעפיל נצטרך לשחק שני משחקים טובים, לא רק בהגנה אלא גם בהתקפה. אנחנו מקווים לשחק כקבוצה ולהשיג תוצאה טובה כבר בטורינו. אנחנו משחקים נגד קבוצה מאוד חזקה שמשחקת טוב בבית. יש להם נתונים מדהימים והם משחקים עם המון עוצמה. נצטרך להיות עצמנו, לשחק בסגנון המוכר שלנו. אני לא חושב שהם יבואו לנקום על ההפסד בגמר 2015, חצי מהסגל שלהם כבר לא איתם".

על התקרית של ניימאר: "קל מאוד לדבר מהספה וקשה מאוד לקבל החלטות כשהדופק גבוה. לפעמים אנחנו טועים, זה קרה לי יותר מפעם אחת, צריך ללמוד מהדברים האלה.

ניימאר ברצלונה. רויטרס
חדשות רעות. ניימאר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully