וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנהריה מקווים: השעייתו הזמנית של גייטס תבוטל עד להעמדתו לדין

10.4.2017 / 10:38

הסנטר, שנתפס בשימוש בחומרים אסורים, עבר שימוע ב-WADA, והציג אישורים רפואיים, ובקבוצה מקווים לתשובות בקרוב. מחמאות לטיירון נאש על ההצגה נגד הפועל תל אביב: "הוכיח שהוא גבר אמיתי"

one

עירוני נהריה רשמה אמש (ראשון) את ניצחונה השלישי ברציפות, כשהביסה בחוץ את הפועל תל אביב 80:105, תוך כדי הצגת משחק התקפה נהדר שכלל לא פחות מ-30 אסיסטים. הניצחון של נהריה היה מרשים במיוחד כשנעשה בלי שניים מהשחקנים הטובים ביותר של הסגולים, יינסי גייטס שמושעה בגלל שימוש בחומרים אסורים, וסקוטי הופסון שסוחב פציעה. גם יהונתן שולדבראנד, שקלע 20 נקודות במשחק נהדר, לא התאמן במשך עשרה ימים בשל מחלה, אך בימים האחרונים חש טוב יותר ועלה לשחק.

שחקן עירוני נהריה יינסי גייטס. ברני ארדוב
ההשעייה תבוטל? גייטס/ברני ארדוב

המצטיין של נהריה במשחק היה טיירון נאש, שעד אמש שיא העונה שלו עמד על 16 נקודות בלבד. נאש קלע 28 נקודות (11 מ-11 ל-2 נקודות) ב-32 דקות, הוסיף 7 ריבאונדים וסיים עם מדד פנטסטי של 40 נקודות. המאמן אריק אלפסי סיפר בסיום המשחק כי מאז השעייתו של גייטס עברה הקבוצה לסגנון אחר, ונאש ניצל זאת למשחק נהדר, "הוא הוכיח שהוא גבר אמיתי, לתת משחק כזה בסיטואציה כזאת, זה אומר הרבה על השחקן", החמיאו בנהריה. היו"ר ניסים אלפסי שוחח בסיום עם ראש העיר ג'קי סבג שבירך אותו על הניצחון הגדול.

הופסון צפוי להיות כשיר למשחק החשוב נגד ראשון לציון בחמישי, ונהריה עשויה גם לקבל את גייטס באופן מפתיע בחזרה, לאחר שביום חמישי האחרון היה בשימוע ב-WADA לפני העמדתו לדין, ובמהלך הדיון הוצגו מסמכים רפואיים שמוכיחים כי השחקן נטל תרופות בהם ככל הנראה היו החומרים האסורים, ממרשם שניתן לו לשיכוך כאבים. בקבוצה ציפו לתשובה עד בוקר המשחק אמש, אך היועץ המשפטי של הוועדה למניעת סימום בספורט, עו"ד כרמל נפתלי, עזב במהלך סוף השבוע את הארץ לטובת חופשה בחו"ל, והתשובה לגבי גייטס מתעכבת. ייתכן והשעייתו של גייטס תוסר באופן זמני עד המשפט בעניינו.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully