וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במ.ס. אשדוד בטוחים: "ג'רפי, אלחמיד וסירושטיין עושים את ההבדל"

10.4.2017 / 9:50

הקבוצה של בן שמעון עדיין לא הבטיחה את ההישארות, אך במועדון שיבחו את שחקני ההגנה: "קרובים להבטיח עוד עונה בליגה בזכות השוער ושני הבלמים". המאמן ביקר את השחקנים בהפסקה

שחקני מ.ס. אשדוד מיקי סירושטיין, חאתם עבד אלחמיד, תום מונד. לירון מולדובן
יכולת נהדרת. סירושטיין/לירון מולדובן

אכזבה גדולה במ.ס. אשדוד מכך שהקבוצה לא ידעה אתמול (ראשון) לנצח את קרית שמונה בבית ולהבטיח את ההישארות בליגת העל. כמו מול הפועל אשקלון בשבוע שעבר גם אמש התקשו שחקני החלק הקדמי לייצר מצבים לכיבוש ובסופו של דבר הצליחה הקבוצה לסיים בתיקו חשוב ודרמטי בזכות שער שוויון של הבלם מיקי סירושטיין. "צריך להגיד את האמת עם כל ההתעסקות התמידית בכך שמ.ס. אשדוד היא קבוצה מוכשרת, העובדה היא שאנחנו קרובים להישאר בליגה בזכות השוער ושני הבלמים", אמר גורם במועדון והוסיף: "נכון שכל הקבוצה עושה הגנה, אבל המשחקים הנהדרים של יואב ג'רפי, מיקי סירושטיין וחאתם עבד אלחמיד הם אלה שעשו את ההבדל".

די בנתון כיבוש השערים הכל כך דל (16 שערי זכות) כדי לקבל את העובדה שאשדוד תישאר בעיקר בשל משחק ההגנה שלה וההתקדמות המטאורית שעשה העונה שוערה ג'רפי. "להישאר בליגה עם ממוצע כיבושי זכות של חצי שער למשחק, זה הישג של שוער והגנה". רן בן שמעון ערך אתמול בסיום המשחק אסיפה בחדר ההלבשה בה שיבח את השחקנים אחרי שהצליחו לסיים את המשחק בתיקו ולא נשברו למרות שער היתרון של קרית שמונה. האסיפה הייתה שונה לגמרי מזו שערך בן שמעון בהפסקה, אז הוא ביקר את הצורה בה שיחקה הקבוצה.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully