וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד שוקלת לפרק את שלישיית BBC, זידאן חושש מחזרתו של ראול

אלופת אירופה חושבת על רענון בחלק הקדמי ולא פוסלת מכירה של רונאלדו בקיץ הקרוב כדי לפנות מקום לגריזמן. זידאן לא מרוצה מהתפקיד שיוענק לראול. תאו פרננדס מעדיף להצטרף לברצלונה

one

האם ריאל מדריד בדרך לפירוק שלישיית BBC בקיץ הקרוב? על פי הדיווחים היום (שני) בספרד, עולה שכן. בהנהלת אלופת אירופה שוקלים בכובד ראש אפשרות לפיה הם יזדקקו לרענון מאסיבי בחלק הקדמי לקראת העונה הבאה כאשר אחד מהשלושה: כריסטיאנו רונאלדו, קארים בנזמה וגארת' בייל יוצבו ברשימת ההעברות.

שחקני ריאל מדריד גארת' בייל, כריסטיאנו רונאלדו. GettyImages
משלוש יעזוב אחד. רונאלדו ובייל/GettyImages

המטרה של פלורנטינו פרס היא להנחית בעונה הבאה גלקטיקו חדש ולשם כך הוא יצטרך לפנות מקום בחלק הקדמי. שני המועמדים הבכירים ביותר ברשימה של נשיא ריאל הם אנטואן גריזמן ופאולו דיבאלה. הצרפתי של אתלטיקו מדריד, שכבש בדרבי האחרון, לא פסל בתקופה האחרונה מעבר לסנטיאגו ברנבאו אולם ברור כי הוא לא יהיה מוכן לשמש כצלע רביעית לשלישייה הקדמית של זינדין זידאן. דיבאלה, שזכה למעקב צמוד מצד הסקאוטים של ריאל בשנה האחרונה, צפוי להאריך את חוזהו ביובנטוס והסיכוי שיעזוב את טורינו הקיץ אינו סביר.

בינתיים, בבירת ספרד ניסו לבחון את הסיכויים של כל אחד מחברי ה-BBC. הרוב המכריע בהנהלת המועדון אינו מוכן לדון במכירתו של רונאלדו, אולם יש מספר חברים שטוענים כי הפורטוגלי חווה דעיכה בכושרו ומכירה שלו בסכום שיא עשויה להשיק פרויקט חדש בברנבאו וגם לשמור את ריאל תחרותית בשנים הקרובות עם צירופו של גלקטיקו חדש, בנוסף לכסף שייכנס ממכירתו של חאמס רודריגס.

לעומתו, נדמה כי מעמדו של בייל חזק מתמיד. הבלאנקוס עשויים להקשיב להצעות לגבי הוולשי רק אם יהיה מדובר ב-100 מיליון יורו ומעלה. מי שנחשב לבעל הסיכויים הגבוהים ביותר לעזוב הוא בנזמה, שזכה לעניין מצד ארסנל בקיץ האחרון. גם הנסיקה ביכולתו של אלברו מוראטה גורמת לראשי ריאל לחשוב לגבי המשך דרכו של הצרפתי, שעשוי לעזוב אחרי תשע עונות.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן. GettyImages
חושש מראול? זיזו/GettyImages

אולם, פרס לא מתעסק רק בעונה הבאה ובסיומו של הדרבי בברנבאו כינס פגישה בהולה. נשיא ריאל דרש לשוחח עם זידאן לקראת העונה הבאה כאשר על פי אותה פגישה דרש המאמן שני שחקנים. הראשון הוא ברנרדו סילבה ממונאקו, שמבוקש גם בברצלונה. בנוסף, זיזו דרש הבהרות בנוגע למגעים עם דויד דה חאה. שני השחקנים מיוצגים על ידי ז'ורזה מנדש, סוכנו של רונאלדו, המחזיק ביחסים קרובים עם פרס.

לעומת זאת, נדמה כי מאמן הבלאנקוס לא מרוצה מהאפשרות לפיה ראול ישוב לתפקיד בריאל והביע את החששות שלו בפני הנשיא. רק לאחרונה אמר זידאן במסיבת העיתונאים לקראת הדרבי: "אי אפשר לדעת אם אהיה כאן בעונה הבאה", ועל פי הפרשנים מדובר ברמז ברור לעבר הנהלת ריאל שחולמת להחזיר את ראול, גם אם לא מדובר בתפקיד בצוות המקצועי.

בנושא אחר, ריאל עשויה להפסיד בקרב על תאו פרננדס לברצלונה. הבלם/מגן, שהושאל העונה מאתלטיקו מדריד לאלאבס, הביע רצון להצטרף לקטלונים ואינו נלהב ממעבר לברנבאו.

תג המחיר של פרננדס הוא 24 מיליון יורו, סכום אותו הבלאנקוס מוכנים לשלם ליריבה העירונית, שמצדה תתפשר על פחות כדי לאפשר לצרפתי להגיע לקאמפ נואו. אתלטיקו מצדה תעדיף להעביר את השחקן לברצלונה, שמחפשת שחקני הגנה קשוחים ומהירים. רק לאחרונה דווח במדריד כי בסגנית אלופת אירופה שוקלים לתבוע את היריבה העירונית בעקבות מגעים אסורים עם נציגיו של פרננדס.

שחקן אלאבס תאו פרננדס מול שחקן ברצלונה ניימאר. GettyImages
בשנה הבאה ביחד? פרננדס וניימאר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully