וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה לסוכנו של גידי קאניוק: תג המחיר - מיליון יורו

10.4.2017 / 8:07

הקשר קיבל מסוכנו הבטחה שייצא לאירופה בקיץ, במועדון מנסים לבלום את ההעברה. פרגון לדור אלו: "ניסו להשפיע עליו, הוא נתן תשובות על המגרש". צעירי: "דוס סנטוס? הפעם הייתי הקורבן. בכדורגל יש המון אמוציות ואגו"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי פתח תקוה קבעה תג מחיר לקשר גידי קאניוק. במועדון הודיעו לסוכנו של השחקן, דודו דהאן, כי תג המחיר על השחקן יהיה מיליון יורו, אחרת לא ישוחרר מהקבוצה. דהאן הבטיח לקאניוק כי ישדך לו קבוצה בחו"ל, כנראה בבלגיה, כבר בקיץ הקרוב. במועדון מתעקשים שהשחקן יישאר אלא אם ישלמו להם את תג המחיר שנקבע. קאניוק כבש בהפסד 2:1 להפועל באר שבע שער יתרון בפנדל, שלא מנע הפסד.

על דור אלו אמרו במועדון: "היו כל מיני גורמים אינטרסנטים שניסו להשפיע על דור לתפקד במשחק הזה. אנשים תהו אם הוא יטעה בכוונה, יעשה מעשה לא ספורטיבי, אבל את התשובות הוא נתן על המגרש". כזכור, אלו לא היה אמור לקחת חלק בהתמודדות אבל החתימה בהפועל באר שבע נדחתה ולכן הוא שותף. נראה כי החתימה במועדון החדש תצא לפועל רק לאחר הכרעת מאבק האליפות. לאור התיקו של מכבי פתח תקוה בטרנר, המאבק טרם הוכרע וגם החתימה תתעכב.

עוד בנושא

הפועל באר שבע ניצחה את מכבי פתח תקוה 1:2
ברק בכר: "אני אף פעם לא חושש". בן שהר: "מקווה שנמשיך לרקוד"
בן חיים רק הדגיש את ההחמצה, ורמוט קלקל את הרושם: הטופ והפלופ

שחקן מכבי פתח תקוה גידי קאניוק. ברני ארדוב
לא ילך בקלות. קאניוק/ברני ארדוב

כפי שהיה ידוע עוד לפני מספר שבועות, ננאד אדאמוביץ' לא ימשיך בקבוצה ומול האלופה הוא כלל לא נכלל בסגל. לעומתו, אייטור מונרוי, שגם הוא צפוי לעזוב, נכלל בסגל. בנוסף לשניים ואליסון דוס סנטוס, במועדון טוענים כי הם מתקשים לרכוש את כרטיסו של מיחאי רומן. שינו זוארץ ייאלץ לקחת בקרוב החלטה סופית בעניין מאחר והוא אמור להשקיע את הכסף ברכישת הכרטיס מניימיכן, שדורשת כ-250 אלף יורו.

לירוי צעירי סיכם: "ספגנו שער בדקה קריטית, זה עזר מורלית להפועל באר שבע. איך עוצרים את הסחף? בלשחק כמו ששיחקנו במשחק הזה, היינו אגרסיבים והגענו למצבים. ברמות האלו צריך להבקיע שערים שיכריעו את המשחק. החזקנו כל העונה במקום השלישי, חשוב שנחזיק עד הסוף. אין ספק שאם לא נסיים במקום השלישי זה כישלון". על העימות עם דוס סנטוס אמר: "קרה דבר שלא צריך לקרות. לא רציתי שזה יקרה. הפעם הייתי הקורבן. זה כדורגל, דברים קורים, יש המון אמוציות ואגו". דוס סנטוס יעמוד בפני ועדת משמעת וייקנס. השחקנים לא יתאמנו היום ומחר בשל החג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
בוזגלו ושהר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully