וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות ההבטחה לאורן ביטון: הפועל באר שבע שוקלת להשאיר את קורהוט

10.4.2017 / 7:05

האלופה הבהירה לנציגי המגן שיגיע בקיץ שההונגרי יעזוב, אבל השיפור ביכולתו גורם לתהיות מחודשות. התקרבות במו"מ עם ראדי, מעקב צמוד אחרי קהת, השחקנים מרוצים: "מהניצחונות הגדולים העונה"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

1. "אחד הניצחונות הכי גדולים העונה"

לא לחינם הגדירו בהפועל באר שבע את הניצחון 1:2 אמש (ראשון) על מכבי פתח תקוה כאחד הניצחונות המשמעותיים העונה. "זה ניצחון אדיר. ניצחון ששילב אופי, קבוצתיות ויכולת אישית", התלהב אחד השחקנים בקבוצה. "קיבלנו הכל במשחק הזה. אם היינו מאבדים נקודות זה היה יכול להכניס אותנו למומנטום שלילי. אין ספק שזה אחד הניצחונות הגדולים העונה".

כשעה לפני שריקת הסיום הדברים נראו אחרת: ברק בכר העיר בתקיפות לשחקניו במחצית בעיקר על הרכות שהציגו לטענתו. המאמן לא אהב את האנמיות במשחק ואת העובדה שפתח תקוה ניצחה במרבית המאבקים הפיזיים וערך אסיפה ארוכה יחסית בהפסקה. למרבה המזל זה עזר, כשבאר שבע יצאה לחלק השני של המשחק חדה ואגרסיבית יותר, דבר שבכר ציין לטובה בסיום.

עוד בנושא:

באר שבע נחלצה מפיגור מוקדם וניצחה 1:2 את מכבי פתח תקוה
בכר: "אני אף פעם לא חושש". בן שהר: "מקווה שנמשיך לרקוד"

שחקני הפועל באר שבע מיכאל אוחנה בן שהר. ברני ארדוב
מפגן כוח במחצית השנייה. שחקני באר שבע חוגגים/ברני ארדוב

2. למרות ההבטחה לאורן ביטון: קורהוט יישאר?

זה אולי היה משחק החזרה לכושר של טוני וואקמה. הניגרי כבש את שער השוויון בנגיחה ובישל לאחר מכן עם מסירה מבריקה לבן שהר את השער השני. מלבד וואקמה, גם אובידיו הובאן, בן ביטון ומיהאי קורהוט קיבלו שבחים. ישנה שביעות רצון מהמגן ההונגרי לאחרונה, הן בצוות המקצועי והן בקרב ראשי הקבוצה, ונכון לעכשיו נראה שהעזיבה שלו בקיץ מוטלת בספק. במועדון כבר קיבלו החלטה לשחררו ורכשו לאחרונה את אורן ביטון, אבל כעת שוב צצות התלבטויות, וייתכן שההונגרי יישאר לבסוף. סוכניו ההונגרים לא קיבלו עד עתה שום הודעה מהקבוצה ולמרות שלנציגיו של ביטון הובהר שקורהוט לא יישאר, כעת בקבוצה החליטו להשהות את ההחלטה הסופית לסוף העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקני הפועל באר שבע מיכאל אוחנה וובה בראון בן שהר מיהאי קורהוט. ברני ארדוב
יישאר למרות הכל? קורהוט, משמאל/ברני ארדוב

3. התקרבות במו"מ עם ראדי, מעקב שקט אחרי רועי קהת

זה לא סוד שהאלופה כבר עוסקת גם בעונה הבאה. מי שנמצא במשא ומתן ארוך עם הקבוצה הוא מהראן ראדי. הקשר הוותיק מסיים חוזה ולאחרונה חלה התקרבות משמעותית בין הצדדים, כשגורמים המעורים בפרטים מעריכים שכבר בשבוע הבא הוא עשוי לחתום על חוזה חדש. ראדי עצמו נחוש להישאר וגם אלונה ברקת לא מתכוונת לתת לו לשחק בקבוצה ישראלית אחרת.

במקביל למשא ומתן עם ראדי ולניסיונות לצרף את דן איינבינדר, בבאר שבע עוקבים בשקט אחר ההתפתחויות בין רועי קהת למכבי חיפה. באלופה רוצים מאוד את קהת ומחכים לראות האם המצב המתוח בינו לבין הירוקים יוביל לעזיבתו. אם אכן יעזוב, בקבוצה ישנו את כל סדרי העדיפויות ויעמידו את קהת בראש רשימת הרכש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully