וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד הביסה 0:3 את סנדרלנד, 2:4 לאברטון על לסטר

השדים האדומים רשמו מחזור 21 ללא הפסד ועלו למקום ה-5. זלאטן (30), מחיטריאן (46) ורשפורד (89) כבשו. הריצה של השועלים נבלמה מול הטופיז, צמד לרומלו לוקאקו הלוהט

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים. רויטרס
דוהרים. שחקני מנצ'סטר יונייטד/רויטרס

המחזור ה-32 בליגה האנגלית נמשך היום (ראשון) עם שני משחקים. בראשון, מנצ'סטר יונייטד חגגה עם 0:3 קליל אצל סנדרלנד. בהמשך, אברטון עצרה את לסטר עם 2:4.

עוד בנושא:

"האליפות חצי אבודה": ברצלונה רותחת על השופט, איסקו עקץ
הנער שניער את ברצלונה: הנקמה המתוקה של האקס סנדרו ראמירס

מאמן סנדרלנד דיוויס מויס. רויטרס
דועכים. מויס/רויטרס

סנדרלנד - מנצ'סטר יונייטד 3:0

השדים האדומים כבר בלתי מנוצחים 21 מחזורים בליגה האנגלית, אך הם עדיין רק מדורגים במקום החמישי עם 57 נקודות, מקום אחד מעל ארסנל. לצערו של ז'וזה מוריניו, קשה להתפאר ברצף מן הסוג הזה כאשר עשרה מתוכם הסתיימו בתיקו. הפעם, יונייטד הפגינה יעילות. זלאטן איברהימוביץ' ירה את הראשון כבר בדקה ה-50, סבסטיאן לארסון הותיר את דיוויד מויס בעשרה שחקנים כבר בדקה ה-43 ומשם הפך את החיים של מוריניו לקלים. לוק שואו המושמץ סידר להנריק מחיטריאן את השני, אחרי פחות מדקה בתוך המחצית השנייה ומרכוס רשפורד (89) הוסיף שער, ששבר בצורת בת 20 משחקי ליגה.

אברטון - לסטר 2:4

הריצה המסחררת של קרייג שייקספיר, שניצח בכל ששת המשחקים שלו מאז החליף את קלאודיו ראניירי (כולל חמישה בליגה), נבלמה מול הטופיז והחלוץ שנמצא בכושר הטוב בליגה, רומלו לוקאקו הנהדר. אברטון פתחה בצורה מדהימה וטום דייויס בן ה-18 כבש מקרוב אחרי 28 שניות. אלא שהתגובה של האלופה היוצאת הייתה מהירה. בדקה הרביעית איסלם סלימאני איזן ושש דקות לאחר מכן, מארק אולברייטון שלח כדור חופשי מפינת הרחבה לחיבורים בביצוע נפלא. אברטון לא נבהלה והפכה עוד לפני ההפסקה. בדקה ה-23, לוקאקו נגח מקרוב פנימה ובדקה ה-41 פיל ג'אגיילקה מצא את הרשת מחזור שני ברציפות, עם עוד נגיחה. על האחרון היה חתום לוקאקו, שבדקה ה-57 הפציץ מקרוב פנימה אחרי כדור קרן. אברטון ממשיכה להיאבק על המקום באירופה, לסטר תצטרך להתאושש לקראת הצ'מפיונס ברביעי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
רומלו לוקאקו שחקן אברטון. רויטרס
לא עוצר. לוקאקו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully