וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל אילת ניצחה 76:73 בחוץ את מכבי תל אביב

שיא שלילי היסטורי לצהובים, שנכנעו בפעם השישית ברציפות בכל המסגרות. הקבוצה של בגאצקיס פתחה היטב, אך ריצת 4:24 הטיסה את אילת קדימה וניסיונות הקאמבק לא צלחו. 15 לוויל דניאלס, ראד נטש לפני אסיפת הקבוצה

one

ההתבזות נמשכת: מכבי תל אביב ספגה הערב (ראשון) את הפסדה השישי ברציפות בכל המסגרות, שיא שלילי היסטורי עבור מועדון הפאר, כאשר נכנעה בבית 76:73 מול הפועל אילת.

בעקבות ההפסד, שהגיע אחרי ההשפלה במחזור הסיום של היורוליג בחמישי, הצהובים ירדו למאזן 9:17 בליגה, מה שמשאיר את הפועל חולון לבדה במקום הראשון בליגה. הקבוצה של איינארס בגאצקיס עוד פתחה לא רע את המשחק והובילה בעשר הפרש בזכות יכולת טובה של גיא פניני, אך ריצת 4:24 של אילת קבעה מהפך עוד לפני ההפסקה ומאותו רגע המארחים רדפו, אך בכל פעם שהתקרבו לקבוצה המצוינת של עודד קטש היו את התשובות. אילת במאזן 10:16 כעת והיא במקום השלישי.

בסיום החליט ויקטור ראד לנטוש עוד לפני האסיפה של הקבוצה.

ויקטור ראד מכבי תל אביב מול רפי מנקו רג'ינלד באקנר הפועל אילת. מגד גוזני
ראד מנסה לברוח ממנקו/מגד גוזני

מהלך המשחק

פניני פתח היטב עם שמונה נקודות מהירות כולל צמד שלשות, אילת לא עשתה יותר מדי בהתקפה והרבע הראשון נגמר ב-10:15 חלש. ג'ו אלכסנדר נכנס לעניינים בתחילת הרבע הבא וקבע 12:22 עם סל ועבירה, אבל אילת התעוררה ורצה 2:15, כולל שלשות של ניסים ודניאלס, כדי להשלים מהפך. הבריחה של אילת נמשכה ושרון, עם סל ועבירה, קבע 26:36 והשלים ריצת 4:24 של אילת. המחצית הסתיימה ב-31:38 מבטיח לאילת.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
תקציר מכבי תל אביב - הפועל אילת 76:73. one
די שומם בהיכל/one

אילת שמרה על היתרון בפתיחת המחצית השנייה, אבל הצהובים הצליחו לצמק עד מינוס חמש. אלכסנדר איזן מהקו ל-48:48, שלוש דקות וחצי לסוף הרבע. הרבע נגמר ב-51:54 לאילת.

אילת המשיכה במומנטום ושוב עלתה ליתרון שבע. סמית' חדר היטב וצימק ל-60:58, שבע דקות לסיום. הצהובים רצו 0:8 ולנדסברג השלים מהפך, אך היתרון חזר במהרה לאילת, כשדניאלס קובע 66:67, שלוש דקות לסיום. צ'אקה גדולה של ניסים העלתה את אילת לארבע הבדל, שתי דקות וחצי לסיום. אייברסון החטיא פעמיים מהקו וניסים, עם עוד סל, העלה לפלוס 6 בדרך לניצחון אילתי. אייברסון קלע רק אחת מהקו ומקל הוסיף שתיים, לפני שאילת נתקעה ולא הוציאה זריקה ב-24 שניות. לנדסברג העיף שתי שלשות רעות ופספס וחצי דקה לסוף, זה 71:74 לאילת. פניני חטף, אבל החטיא שלשה בעצמו והתוצאה נותרה בעינה, 13.2 שניות לסיום. זה לא נגמר. פניני, בעוד מהלך הגנתי מצוין, לא אפשר לקולמן להוציא חוץ והצהובים קיבלו צ'אנס אחרון. סמית' קלע פעמיים מהקו וצימק למינוס נקודה. הנרי עמד בלחץ וקלע פעמיים מהקו, סמית' פספס שלשה בשנייה האחרונה וזה נגמר. 73:76 לאילת.

seperator

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: דווין סמית' 18 (6 מ-6 ל-2, 1 מ-7 לשלוש) ו-6 ריבאונדים, גיא פניני 18 ו-5 ריבאונדים, גל מקל 15 ו-6 אסיסטים, ג'ו אלכסנדר 11 ו-8 ריבאונדים, קולטון אייברסון 6, ויקטור ראד וסילבן לנדסברג 2 כל אחד, איתי שגב 1. די ג'יי סילי (6 דקות) ונמרוד לוי (4) שותפו ולא קלעו.

קלעו להפועל אילת: וויל דניאלס 15, לנדון מילבורן 12 ו-7 ריבאונדים, אפיק ניסים 10, פריאיי הנרי ונאור שרון 9 כל אחד, חנן קולמן 8, רוברט רות'בארט 6, רג'ינלד באקנר 4, רפי מנקו 3, אלון ספיר (7 דקות) שותף ולא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully