וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: שלמה אייזיק התפטר מדירקטוריון מנהלת הליגה

9.4.2017 / 12:27

בעלי מוליכת הטבלה בחר לעזוב את הדירקטוריון, היו"ר איתן לנציאנו יחליפו: "אין לי יותר עניין ורצון אישי לקחת חלק במעורבות כלשהי בענייני המנהלת". בדירקטוריון לא הופתעו: "אייזיק הוא אדם שונה מכל חברי הדירקטוריון"

one

הפועל חולון הודיעה היום (ראשון) על כך שבעלי הקבוצה שלמה אייזיק החליט להתפטר מחברותו בדירקטוריון מנהלת הליגה אחרי פחות משנה בה הוא משמש בתפקיד, ומי שיחליף אותו הוא יו"ר המועדון איתן לנציאנו. "לאחר התלבטות לא פשוטה, הגעתי להחלטה שאין לי יותר עניין ורצון אישי לקחת חלק במעורבות כלשהי בענייני המנהלת, לרבות שינוי במבנה ואופן קבלת ההחלטות", אמר אייזיק בהודעה שהוציא לתקשורת, "החלטתי לפרוש מכל פעילות במנהלת הנוכחית ומי שיחליף אותי הוא יו"ר המועדון, איתן לנציאנו. מעתה אתרכז אך ורק בענייני הפועל יונט חולון ובקידומה הספורטיבי והכלכלי. חג שמח".

בעלי הפועל חולון שלמה אייזיק. ברני ארדוב
התפטר מהמנהלת. אייזיק/ברני ארדוב

אייזיק הפתיע רבים בכדורסל הישראלי בחודשים האחרונים לאחר שבחר לחבור למכבי תל אביב, הפועל ירושלים ומכבי חיפה שהיו מעוניינים לפרוש ממנהלת הליגה ולהקים מנהלת ליגה חדשה. בשבועות האחרונים התחושה בקרב הדירקטריון הייתה כי ישנה את דעתו, אך עוד לפני כן החליט לפרוש. "שלמה הוא אדם שונה מכל חברי הדירקטוריון", אמר אחד החברים האחרים לוואלה! ספורט היום, "הוא לא אחד שצועק, מתווכח ומרים את קולו, אלא משמיע את דעותיו ומעוניין גם לשמוע. התחושה שקיבלנו ממנו הייתה שהדרך שבה מתנהלים הדברים, גם בישיבות וגם באופן כללי, היא לא לרוחו, וזה לא מפתיע שהוא בחר לעזוב".

בהפועל חולון היו מאוד מרוצים מהרוח שהפגינו השחקנים בניצחון על בני הרצליה ביום חמישי האחרון, ניצחון שהעלה את הסגולים למקום הראשון בטבלה, לפחות עד למשחק הליגה של מכבי תל אביב הערב נגד הפועל אילת. עם זאת, יכולת השחקנים הייתה רחוקה מלהרשים, ובקבוצה יודעים שביכולת הספציפית של המשחק נגד הרצליה יתקשו לנצח לראשונה העונה בליגה את הפועל אילת, במשחק שייערך בין הקבוצות בהמשך השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully