וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא בהלם: "הניצחון של הפועל אשקלון ריסק את כולם"

9.4.2017 / 10:23

בקבוצה היו מדוכאים אחרי ההפסד וההידרדרות למקום האחרון, אך ינסו להחדיר אופטימיות לקראת המפגשים מול אשקלון והפועל ת"א. רן קדוש: "שני המשחקים האלו יקבעו וכל עוד יש סיכוי לא נרים ידיים"

מאמן הפועל כפר סבא אלי כהן. מגד גוזני
הייאוש גובר. אלי כהן/מגד גוזני

הלם בהפועל כפר סבא בעקבות תוצאות המחזור האחרון שהורידו את הקבוצה למקום האחרון. "נכנסנו לחדר ההלבשה בסוף המשחק אחרי ההפסד לבני יהודה ואז שמענו שאשקלון ניצחה את רעננה. זה ריסק את כולם. שחקנים נראו בשוק", סיפר אחד השחקנים הבוקר.

למרות הדיכאון השורר במועדון, ינסו בקבוצה להחדיר אמונה בשחקנים בשבועיים הקרובים לקראת שני המשחקים הבאים שיכריעו את גורלה. "מחכים לנו עכשיו שני משחקים לחיים שלנו", אמר השוער רן קדוש. "יצא כך שמיד אחרי הפגרה הקרובה נצא להפועל תל אביב בחוץ ונארח את הפועל אשקלון אצלנו. שני המשחקים האלה יקבעו הכל וכל עוד יש סיכוי, לא נרים ידיים. הגורל שלנו בידיים שלנו וזו הנקודה החיובית. אנחנו יכולים לעשות קאמבק מפואר אחרי שכולם כבר הורידו את הפועל כפר סבא. ראיתי כבר דברים יותר הזויים בכדורגל. חייבים להתעשת. אני מאוד מאמין שאנחנו נעשה את זה ונישאר בליגה".

בתוך כך פירסם אמש בעלי הקבוצה סתיו שחם בפייסבוק הודעת נאצה חריפה במיוחד שקיבל מאחד מאוהדי הקבוצה. שחם לקח קשה מאוד את האיחולים לכך שיקרה לו משהו והוסיף: "לא בשביל זה באתי לכדורגל". בעלי הפועל כפר סבא קיבל הרבה הודעות תמיכה מאוהדים אחרים ועדיין לא החליט כיצד להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully