וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: ברנדון טריש חתם ויחליף את סטיבן דניס הפצוע

9.4.2017 / 10:10

הגארד האמריקאי (26, 1.93) שהיה מועמד בעבר לגלבוע/גליל, וחזר לשחק העונה אחרי שנה וחצי מחוץ למגרשים בעקבות פציעה, יחליף את השחקן שנפצע נגד הפועל חולון וכנראה גמר את העונה

one

בני הרצליה החתימה היום (ראשון) את הגארד האמריקאי ברנדון טריש במקומו של סטיבן דניס שנפצע בברכו במשחק נגד הפועל חולון. חומרת הפציעה של דניס תתברר רק היום בבדיקת MRI שיעבור השחקן, אך ההערכות הן שהוא סובל מפגיעה ברצועות הברך וגמר את העונה. בהרצליה עבדו במשך כל סוף השבוע כדי לסכם עם שחקן, וטריש אמור להיות זה שיחליף את דניס.

טריש (26, 1.93) הוא בוגר אוניברסיטת סירקיוז הגדולה משנת 2013 ורשם בעונת 2012/13, שנתו האחרונה במכללות, 13.8 נקודות, 3.6 אסיסטים ו-3.4 ריבאונדים בממוצע למשחק. בקיץ שלאחר סיום לימודיו ניהל מגעים עם גלבוע/גליל אך חתם לבסוף בטרנטו מהליגה הראושנה באיטליה. את העונה שלאחר מכן העביר בוירטוס רומא, אך לקראת סיום העונה קרע את הרצועה הצולבת בברכו וגמר את העונה. אחרי שנה וחצי ללא כדורסל חזר העונה לשחק בליגת הפיתוח כשחתם בדלאוור, ממנה עבר בחודש מרץ האחרון לסולט לייק סיטי. במדי דלאוור רשם טריש 6.6 נקודות ו-2 אסיסטים למשחק, ואילו בסולט לייק סיטי רשם 7.7 נקודות ו-1.2 אסיסטים למשחק.

בהרצליה רואים את העונה הנוכחית כהזדמנות הגדולה שלהם להגיע לפיינל פור ולרשום עוד עונה במפעלים האירופאיים, ויקוו להמנע מרצף הפסדים אחרי ההפסד המאכזב להפועל חולון שלשום.

ברנדון טריש במדי מכללת סירקיוז. AP
יחליף את סטיבן דניס. טריש/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully