וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם שחקני בני סכנין נגד השופט: "הוא נתן לבית"ר את המשחק"

9.4.2017 / 9:54

השחקנים מצטרפים לביקורת של יוסי אבוקסיס, בקבוצה מתכוננים לדון באופציות אחרות במקרה שהמאמן לא ייתן תשובה לגבי הישארותו. שבחים לקנדיל, למרות התבוסה: "הוא בעונה פנטסטית"

צילום ועריכה: קובי אליהו

אכזבה גדולה בבני סכנין מהתבוסה 3:0 אמש (שבת) מול בית"ר ירושלים, שהרחיק את הקבוצה מהמאבק על הכרטיס לאירופה. בסכנין שיבחו את השוער מחמוד קנדיל, למרות שלושת השערים שספג. "בלעדיו היינו חוטפים תבוסה שהייתה זכורה להרבה שנים. הוא בעונה פנטסטית", שיבח אחד השחקנים בקבוצה.

בקבוצה המשיכו לבוא בטענות לשיפוט. אמש טען יוסי אבוקסיס שפנדל שלא נשרק לזכות סכנין הכריע את המשחק, כביכול. השחקנים הסכימו אותו. "לא שיחקנו טוב, אבל השופט גמר את המשחק", אמר אחד מהם. "זה לא שהוא טעה במשהו קטן. הוא לקח לנו פנדל ונתן להם גול בנבדל. זה נקרא לתת להם משחק. למרות הכל, לא נוותר על המקום הרביעי כל עוד יש לנו סיכוי".

סכנין ממשיכה להתעסק בעתידו של יוסי אבוקסיס. למרות שבהנהלה רוצים שהמאמן ימשיך, גם הם מבינים שהסיכויים שיעזוב גדולים יותר ואם אבוקסיס לא ייתן תשובה סופית השבוע, בהנהלה כבר ידונו על חלופות אפשריות. גם בגזרת השחקנים נעשים כבר גישושים, ונראה שבקבוצה ינסו לצרף בקיץ את איסמעיל ריאן, שצפוי לעזוב את מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully