וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנדובסקי נפצע בניצחון באיירן והרגיע: "אהיה מוכן לריאל מדריד"

החלוץ שכבש צמד ב-1:4 על דורטמונד, סובל מחבלה בכתפו אך הרגיע: "הפציעה לא חמורה, לא רציתי לקחת סיכונים". תומאס טוכל: "באיירן משחקת ברמה הגבוהה ביותר, לא היה לנו סיכוי"

רוברט לבנדובסקי באיירן מינכן. AP
יהיה כשיר לריאל מדריד? לבנדובסקי אתמול/AP

באיירן מינכן תארח ביום רביעי את ריאל מדריד לקרב ענקיות ברבע גמר ליגת האלופות כשהיא נמצאת בכושר שיא ואחרי 1:4 ענק על בורוסיה דורטמונד בליגה בשבת. אלא שמה שהעיב מעט על האופטימיות במועדון הייתה הפציעה של רוברט לבנדובסקי. הכוכב הגדול של הבווארים, שכבש צמד במשחק ומוביל את הבונדסליגה עם 26 שערי ליגה, נפצע בכתפו במהלך המשחק והוחלף בדקה ה-72 אחרי שהתנגש בשוער דורטמונד רומן בורקי.

פרנק ריברי באיירן מינכן. רויטרס
בכושר מצוין לפני ריאל. ריברי/רויטרס

בבאיירן ניסו להרגיע והחלוץ עצמו אמר לאחר המשחק כי: "הפציעה לא חמורה מדי. לא רציתי לקחת סיכונים ואני אהיה מוכן ליום רביעי". גם אנצ'לוטי הרגיע וטען שהפולני סובל מחבלה בלבד, אך בגרמניה טוענים שלא בטוח שהחלוץ יהיה כשיר במאת האחוזים למשחק הגדול ברביעי.

הניצחון של באיירן הרחיק אותה שוב עד כדי 10 נקודות מלייפציג השנייה והיא בדרך הבטוחה לאליפות חמישית ברציפות. אנצ'לוטי שיבח את שחקניו ואמר: "המחצית הראשונה הייתה תחרותית, דורטמונד הייתה מסוכנת בחלק הקדמי והיו לה הזדמנויות טובות. הגול של רובן היה קריטי כי שלטנו במשחק אחריו".

תומאס טוכל המאמן שמנגד החמיא ליריבה הגדולה: "באיירן משחקת ברמה הכי גבוהה שיש. אם להיות כנה אז לה היה לנו סיכוי להשתוות לבאיירן היום. צריך להתגבר על המשחק הזה כי לא היה לנו סיכוי לקחת נקודות מכאן, זו חווייה מרירה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully