וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט על סוגיית המנוחה ב-NBA: "לאוהדים מגיע הרבה יותר"

מאמן דרושאפקה וקליבלנד לשעבר התייחס לסוגיית הבוערת ב-NBA והביע עמדה שמנוגדת לרוב המאמנים: "חובה לכבד את הקהל". על ההעפלה לפלייאוף היורוליג: "מההישגים הכי מיוחדים בקריירה שלי"

צילום: נועם אשל עריכה: מתן חדד

הסוגיית הבוערת ב-NBA בשבועות האחרונים היא ללא ספק סוגיית המנוחה היזומה שמאמנים נותנים לכוכבים לעתים הרבה יותר קרובות, לפעמים גם במשחקים עתירי קהל ורייטינג. בשבועות האחרונים מספר מאמנים נקטו בצעד כזה גם במשחקים מרכזיים ששודרו מחוף לחוף, והקומישינר אדם סילבר כבר ניסה להילחם בתופעה כששלח מזכר לקבוצות בו הזהיר מפני סנקציות.

ובזמן שמרבית המאמנים ב-NBA דווקא מצדדים במנוחות הללו, מאמן עבר אחד בליגה - דיוויד בלאט - דווקא מבין יותר לליבם של פרנסי הליגה. מאמן דרושאפקה התייחס אמש (שבת) בראיון ל"יורוהופס" לדיון שמעסיק את ה-NBA, ואמר ש"מאחר שאני בעצמי עשיתי דברים כאלה, יהיה לא אחראי מצידי לומר שזה דבר רע. מצד שני, אני משתדל להיות מאוד מאוד רגיש ומודע לאוהדים...ולהם מגיע יותר מזה. צריך לכבד אותם", אמר.

עוד בנושא:

דרושאפקה ניצחה 62:78 את הכוכב האדום ועלתה לרבע גמר היורוליג
סיבות לאופטימיות ולפסימיות בדרושפאקה אחרי ההעפלה לפלייאוף

דיוויד בלאט מאמן דרושאפקה. GettyImages
אם הוא אי פעם יחזור ל-NBA, כנראה שמישהו יזכיר לו את האמירה הזאת. בלאט/GettyImages

בלאט הסביר ש"כמובן שצריך לראות את טובת הקבוצה ובריאות השחקנים לנגד עיניך. אבל ה-NBA היא עסק עצום, היא מוצר שחשוב לכל כך הרבה אנשים. לכולם - שחקנים, מאמנים, מנהלים - יש אינטרס לשרת את האוהדים. הם אלה שממלאים את האולמות, הם אלה שמשלמים הרבה כסף על כרטיסים".

בנוסף התייחס בלאט להעפלה עם דרושפאקה לפלייאוף היורוליג, וטען שמדובר באחד ההישגים הגדולים בקריירה שלו. "ברור שאי אפשר להשוות את זה לזכייה ביורוליג או להעפלה לגמר ה-NBA, או לזכייה באליפות אירופה ולמדליה אולימפית. אבל זה הישג מיוחד עבורי, כי זו תחילתה של מסורת. זה הישג שונה ממה שאני רגיל אליו, אבל תמיד אעריך ואזכור את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully