וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע דייויס: קיריוס ניצח את קוורי, אוסטרליה עלתה לחצי הגמר

הישג מצוין לאוסטרלים: הילד הרע של הטניס העולמי המשיך להרשים עם 6:7, 3:6, 4:6 על קוורי והשלים 1:3 על ארה"ב החזקה. גם בלגיה עלתה לחצי הגמר, לצד סרביה וצרפת

הטניסאי האוסטרלי ניק קיריוס. AP
בכושר שיא. קיריוס/AP

הישג מצוין לנבחרת הדייויס של אוסטרליה: ניק קיריוס (16 בעולם) ניצח הלילה (בין שבת לראשון) 6:7 (4:7), 3:6, 4:6 את סם קוורי (25), והבטיח לאוסטרלים מקום בחצי הגמר עם 1:3 מרשים על ארצות הברית החזקה. קיריוס ממשיך בתנופה האדירה שלו בשבועות האחרונים, ולאחר שגבר בתקופה האחרונה על כל אחד מהמדורגים 1 עד 5, גם בדייויס הוא נראה פשוט מצוין. הלילה זה הספיק לניצחון חד וחלק תוך שעתיים ושבע דקות, שנתנן לאוסטרליה מקום בחצי גמר גביע דייויס בפעם השנייה ב-11 השנים האחרונות.

קפטן ארצות הברית ג'ים קורייר החליט לבצע שינוי של הרגע האחרון ושלח למשחק המכריע את קוורי, שניצח את קיריוס במפגש האחרון ביניהם, במקום ג'ק סוק, אבל גם זה לא עצר את המומנטום האוסטרלי. קיריוס סיים את המשחק עם 21 אייסים ושלט לחלוטין, כשהוא לא נותן לקוורי לייצר מומנטום. אוסטרליה מפנטזת כעת על הופעה ראשונה בגמר הדייויס מאז 2003, אז גם זכתה בגביע.

גם בלגיה הבטיחה את העפלתה לחצי הגמר, אחרי שדויד גופן הכניע בשלוש מערכות קלילות תוך שעה ו-52 דקות את פאולו לורנצי האיטלקי, 3:6, 3:6, 2:6.

קפטן נבחרת הדייויס של אוסטרליה לייטון יואיט עם ניק קיריוס. AP
לייטון יואיט חוגג עם קיריוס/AP
הטניסאי האמריקאי סם קוורי מאוכזב. AP
לא הפעם. קוורי מאוכזב/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully