וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו קונטה: "אני אוהב לחץ, רק כך אתה מוציא את המיטב מעצמך"

צ'לסי ראתה את טוטנהאם מתקרבת אליה כדי ארבע נקודות, אבל ניצחה בבורנמות' אחרי כמה שעות והתרחקה בחזרה. קונטה: "בכדורגל לפעמים משחקים אחרי היריבה. היום סיפקנו תשובה"

שחקני צ'לסי חוגגים עם אדן הזאר (במרכז). רויטרס
צ'לסי לא נבהלה/רויטרס

צ'לסי לא נתנה לניצחון המוקדם של טוטנהאם להלחיץ אותה וגברה אתמול (שבת) 1:3 על בורנמות' כדי להחזיר את הפער בפסגה האנגלית ל-7 נקודות. זה היה הניצחון השלישי ברציפות של הבלוז, שמרוחקים כעת 15 נקודות מהבטחת האליפות (בקופה נותרו 21 נקודות).

"הלחץ? זה היה לחץ טוב. התמודדנו איתו בצורה מצוינת", אמר המאמן אנטוניו קונטה כשנשאל על ה-0:4 של טוטנהאם על ווטפורד בשעות הצהריים. האיטלקי המשיך: "אני אוהב לחץ, אני חי מלחץ. אם אני לא מרגיש לחץ, אני מביא אותו בעצמי. במצבי לחץ אתה מוציא את המיטב מעצמך".

המאמן הוסיף: "כשיש לך יריבה כזו, כמו טוטנהאם, שנמצאת בכושר טוב ומנסה לתפוס אותך, חשוב שתמיד תהיה לך תשובה טובה. והיום סיפקנו תשובה טובה. בכדורגל, כשאתה משחק אחרי היריבה שלך ואתה רואה שהיא מתקרבת אלייך, זה יכול להיות קצת מלחיץ, אבל זה נורמלי. אני מאוד מרוצה מהמצב".

קונטה נשאל על הבצורת של דייגו קוסטה, שלא הבקיע כבר ארבעה משחקי ליגה ברציפות: "לדיגו היה חלק גדול בשער הראשון. חוץ מזה, הוא נלחם ועבד קשה בשביל הקבוצה. זה מאוד חשוב, בעיקר נגד קבוצות פיזיות. אני מרוצה מהיכולת שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully