וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "סימנו את אשקלון כיורדת, עשינו לפרשנים חיים קשים"

הפועל אשקלון חגגה את ה-0:2 על רעננה והעלייה מעל הקו האדום. רז מאיר: "כולם בקבוצה מאמינים שנישאר בליגת העל". חיים סילבס: "אנחנו לוקים בחלק ההתקפי לכל אורך העונה"

שחקני הפועל אשקלון. שלומי גבאי
ניצחון ששווה הישארות? שחקני אשקלון/שלומי גבאי

שחקני הפועל אשקלון חגגו הערב (שבת) במשך דקות ארוכות את הניצחון 0:2 על הפועל רעננה בחוץ ואת העלייה מעל הקו האדום. דווקא אחרי השבתה של אימונים בגלל עיכוב בשכר, אשקלון ניצחה וכשנותרו ארבעה מחזורים לסיום העוה, היא תלויה רק בעצמה.

מה נשאר להן:

הפועל אשקלון:

בני יהודה (בית)
הפועל כפר סבא (חוץ)
הפועל תל אביב (חוץ)
עירוני קרית שמונה (בית)

הפועל תל אביב:

הפועל כפר סבא (בית)
מ.ס אשדוד (חוץ)
הפועל אשקלון (בית)
הפועל רעננה (חוץ)

הפועל כפר סבא:

הפועל תל אביב (חוץ)
הפועל אשקלון (בית)
עירוני קרית שמונה (חוץ)
הפועל חיפה (בית)

חיים סילבס, יניב לביא, הפועל רעננה. שלומי גבאי
"לא מצאתי פתרון". סילבס/שלומי גבאי

יובל נעים המאושר סיכם: "עברנו שבוע לא קל, אבל הייתה תצוגה טובה מאוד עם אנרגיה גבוהה ואגרסיביות. השחקנים נתנו את הלב והנשמה, ניצחנו בצדק. עשינו לפרשנים חיים קשים אחרי שסימנו אותנו כיורדת בטוחה. לא ישנתי כל כך טוב בלילה, לא ידעתי איך נגיע בסיטואציה הזו. אני מאמין מאוד בשחקנים ובצוות, אבל לא עשינו הכנה כמו שרצינו. עכשיו צריך להירגע ולהגיע למשחק הבא נגד בני יהודה כאילו זה המשחק האחרון".

רז מאיר שכבש את השער השני אמר: "אני מאוד שמח שכבשתי, אבל מה שחשוב זה שניצחנו. הראינו שאנחנו יודעים להתנתק, הכול מאחורינו - קודם כל צריך לשחק ואחר כך נדאג למשכורות. אנחנו תלוייןם רק בעצמנו וזה הדבר הכי טוב. כל השחקנים בקבוצה מאמינים שנישאר".

מאמן רעננה, חיים סילבס: "למרות התוצאה באנו מוכנים. שלטנו בהתחלה, אבל אשקלון היו יותר מסוכנים והבקיעו, ומגול אחד מקרי הכול התהפך לנו. אנחנו מאוד מתקשים מקדימה, מגיעים לפס האחרון ומקבליםהחלטות לא נכונות. אנחנו לוקים מאוד מבחינה התקפית לאורך כל העונה. אלו דברים שהייתי צריך למצוא להם פתרון ולא מצאתי. זו הייתה שנה לא טיובה מבחינת כדורגל, אז צריך להיות מרוצים שאנחנו במרחק די בטוח מהקו האדום. אין קשר לזה שאני לא אהיה פה, בשנה הבאה, גם לואיס אנריקה לא יהיה בברצלונה בעונה הבאה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully