וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: צמד לדאבור בניצחון גראסהופרס על סט גאלן

החלוץ הישראלי שיחק 90 דקות ב-1:3 של קבוצתו שממשיכה במאבקי ההישרדות בליגה השוויצרית. אופיר מרציאנו ספג בפנדל ב-1:1 מול גרינוק מורטון. 1:3 לאנורתוזיס של רוני לוי על אפולון לימסול, ניר ביטון לא שותף בניצחון סלטיק

שחקן סלטיק ניר ביטון. רויטרס
שוב לא שותף. ניר ביטון/רויטרס

מונס דאבור לא הצליח להטביע את חותמו בליגה האוסטרית, אבל פורח מחדש בגראסהופרס השוויצרית והיום החלוץ הישראלי הבקיע צמד לקבוצתו ב-1:3 על סט גאלן. דאבור, ששיחק 90 דקות, כבש את הראשון בדקה ה-35 והחזיר את קבוצתו ליתרון אחרי שוויון זמני של האורחים (70) כשקאיו חתם ארבע דקות לאחר מכן.

אופיר מרציאנו פתח בשערה של היברניאן, שסיימה ב-1:1 בחוץ מול גרינוק מורטון במחזור ה-32 של ליגת המשנה בסקוטלנד. השוער הישראלי ספג מפנדל בדקה ה-66, כשקבוצתו רשמה תיקו שלישי ברציפות וזקוקה לשלוש נקודות כדי להבטיח את חזרתה לליגה הבכירה. לסיום העונה נותרו עוד ארבעה מחזורים בלבד.

* ניר ביטון ישב על הספסל ולא שותף בניצחונה של סלטיק 1:3 על קילמרנוק. סטיוארט ארמסטרונג (22), סקוט סינקלייר (71) וג'יימס פורסט (76) כבשו לקבוצה שכבר הבטיחה את זכייתה באליפות סקוטלנד ועדיין לא הפסידה ב-32 מחזורים (29 ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו).

* ליגת המשנה באנגליה: האדרספילד השלישית הפסידה 2:0 בנוטינגהאם, רדינג הרביעית הושפלה עם 7:1 בנוריץ' ולכן ברייטון של תומר חמד ובירם כיאל זקוקה לשש נקודות מחמשת המחזורים האחרונים כדי להבטיח את חזרתה לליגה הבכירה לראשונה מאז 1983. אמש חמד בישל בניצחון החוץ 1:2 על ק.פ.ר.

* אנורתוזיס פמגוסטה, קבוצתו של רוני לוי, השיגה ניצחון ראשון בפלייאוף העליון בקפריסין עם 1:3 ביתי על אפולון לימסול המדורגת שנייה. רובן ראיוס, אקס מכבי חיפה, היה חתום על השער עם כדור חופשי נפלא אל הרשת בדקה ה-27.

* ליאור רפאלוב עדיין לא כשיר ולא נכלל בסגל של קלאב ברוז', שרשמה 1:1 ביתי מאכזב נגד שרלרואה והשאירה לאנדרלכט המוליכה אפשרות לפתוח פער של שש נקודות בפסגת הליגה הבלגית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully