וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי אשדוד ניצחה את הפועל ירושלים 74:92

הקבוצה מהבירה במשבר עמוק אחרי הפסד ליגה שלישי ברציפות. צ'ייס סיימון הנהדר קלע 27 נקודות והוריד 8 ריבאונדים ואשדוד עם סיכוי תיאורטי לפלייאוף. ירושלים במאזן חוץ 10:3 העונה

one

מכבי אשדוד גברה הערב (שבת) 74:92 על הפועל ירושלים והנחילה לקבוצה מהבירה הפסד ליגה שלישי ברציפות. אשדוד שמרה על סיכוי תיאורטי לסיים בין שמונה הראשונות ולעלות לפלייאוף, בעוד ירושלים מתרחקת מיתרון ביתיות. אחרי ההפסד היום, ירושלים במאזן חוץ 10:3 העונה בליגה.

אשדוד הייתה מרוכזת יותר מהפתיחה ונראתה כמו קבוצה שיודעת מה היא רוצה מעצמה. צ'ייס סיימון המשיך להציג יכולת מצוינת וקיבל עזרה ראויה מחבריו, בעוד ירושלים סבלה מיום חלש של רוב שחקניה. קרטיס ג'רלס ויותם הלפרין החזיקו את הקבוצה מהבירה בתמונה במחצית הראשונה, אבל ההגנה הירושלמית נעלמה לחלוטין בהמשך, השחקנים האורחים נראו עצבניים ואשדוד חגגה.

שחקן מכבי אשדוד, צ'ייס סיימון. לירון מולדובן
מעל כולם. סיימון/לירון מולדובן
שחקן הפועל ירושלים, אמארה סטודמאייר. לירון מולדובן
ייאוש בירושלים/לירון מולדובן

רבע 1

שתי הקבוצות מאוד התקשו לייצר נקודות בפתיחה, אבל שתי שלשות של צ'ייס סיימון העלו את אשדוד ל-5:8. בצד השני ירושלים החטיאה ואיבדה וההתקפה שלה נראתה תקועה. בהמשך הפקק השתחרר מעט, טראוויס פיטרסון צלף 5 נקודות ובסיום הרבע זה 14:15 לאשדוד.

רבע 2

המשחק המשיך להיות צמוד גם בתחילת הרבע השני, כשבצד אחד קווין דילארד קולע 5 נקודות ובצד השני יותם הלפרין צולף מחוץ לקשת. שלשה של ג'רלס 4:52 דקות לסיום המחצית העלתה את ירושלים ליתרון ראשון (24:26), אבל אשדוד לא נבהלה וסיימון ודילארד סידרו לה 36:41 במחצית.

שחקן מכבי אשדוד, ג'ייק כהן. לירון מולדובן
ג'ייק כהן מול ליאור אליהו/לירון מולדובן
שחקני הפועל ירושלים, יותם הלפרין, קרטיס ג'רלס. לירון מולדובן
הלפרין וג'רלס החזיקו את ירושלים במחצית הראשונה/לירון מולדובן

רבע 3

סיימון קלע 5 נקודות בתוך הדקה הראשונה של הרבע והעלה את אשדוד ל-39:46 (ואת עצמו ל-18 נקודות). מהלך של שלוש נקודות של ג'ייק כהן בהמשך קבע יתרון שיא למקומיים: 43:53. ירושלים ניסתה לחזור, אבל ההגנה שלה קרסה, אשדוד הגדילה ל-47:63 ובסיום הרבע הוליכה 57:68.

רבע 4

סיימון המשיך להפציץ גם ברבע האחרון ואשדוד הצליחה לשמור על יתרון שנע סביב 10 נקודות. שלשה של ג'רום דייסון הורידה את המינוס של ירושלים ל-76:69, אבל דילארד ויפתח זיו הפכו את היתרון לדו ספרתי שוב.

סטטיסטיקה

קלעו למכבי אשדוד: צ'ייס סיימון 27 (11 מ-14 מהשדה) ו-8 ריבאונדים, קווין דילארד 19, ג'קי קרמייקל 12, מריו ליטל 10, ג'ייק כהן 9 ו-11 ריבאונדים, יפתח זיו 6 ו-6 אסיסטים, בן אלטיט 5, עומר בירנפלד 3, תור שרעבי 1. נמרוד טישמן שיחק ולא קלע.

קלעו להפועל ירושלים: קרטיס ג'רלס 14 (2 מ-8 ל-3), יותם הלפרין 11, ג'רון דייסון, אמארה סטודמאייר וטראוויס פיטרסון (8 ריבאונדים) 10 כ"א, בר טימור 8, ליאור אליהו 6, טרנס קינזי 5. אבירם זליקוביץ' שיחק ולא קלע.

ליאור אליהו, הפועל ירושלים. לירון מולדובן
ליאור אליהו מאוכזב/לירון מולדובן
שחקן מכבי אשדוד, ג'קי קרמייקל. לירון מולדובן
עוד אחד מהמצטיינים של אשדוד. קרמייקל/לירון מולדובן
מאמן הפועל ירושלים, סימונה פיאניג'אני. לירון מולדובן
משבר עמוק. פיאניג'אני/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully