וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה צפויה להיפרד מאיסמעיל ריאן בתום העונה

7.4.2017 / 13:11

במועדון מעדיפים למכור את השחקן. פתח תקוה, הפועל חיפה וסכנין בתמונה. תורג'מן יוזמן לפתיחת האימונים. מסתמן: עסקת דוס סנטוס תיסגר לאחר המפגש בין הקבוצות. ואליינטה תורגל, אלירן עטר לא

שחקן מכבי חיפה, איסמעיל ריאן. טל לוי
בדרך החוצה. ריאן/טל לוי

מכבי חיפה צפויה להיפרד מאיסמעיל ריאן בתום העונה. החלטה סופית עדיין לא התקבלה, אבל הקשר צפוי לעבור בהשאלה לקבוצה אחרת, אלא אם כן תהיה קבוצה שתסכים לרכוש את כרטיסו. חיפה דרשה 100 אלף שקל תמורת השאלה וכ-300 אלף יורו תמורת כרטיסו בחודש ינואר, ונראה שתדרוש סכומים דומים גם בקיץ. כרגע נראה כי ההעדפה היא למכור את השחקן, שמחזיק בהצעות מסלובקיה, כשגם בני סכנין, הפועל חיפה ומכבי פתח תקוה מגששות. בנוגע למושאלים, לוזון לא מתכנן להחזיר את שובל גוזלן או שחר הירש. גוזלן יירכש על ידי קריית שמונה. השחקן היחיד שבמועדון שוקלים אפשרות להחזירו לסגל והוא גם יוזמן לפתיחת האימונים הוא אלון תורג'מן. חלוץ בני יהודה כבש תשעה שערים העונה בכל המסגרות. תורג'מן רוצה לחזור אבל לוזון יקבל החלטה רק עם פתיחת העונה הרשמית.

במועדון ממשיכים לעבוד על נושא החתמת המגנים, זאת לאור ההחלטה שהתקבלה להחזיר את גארי קגלמאכר לעמדת הבלם. אחרי ההתעניינות במגן הימני פלוריאן קליין ובמגן השמאלי אבי ריקן, בחיפה רוצים לסגור את הנושא מיד בתום העונה. כזכור, לאחרונה גיששו במועדון בנוגע לשני מגני מכבי תל אביב, ריקן ועומרי בן הרוש, אך לוזון מעדיף לצרף את ריקן משום שהוא יכול לשחק במספר עמדות, בהגנה ובקישור. "ריקן שחקן רב גוני. הוא היה מועמד להצטרף לכאן לפני שיצא לשוויץ, וגם בעונה שעברה כשמכבי תל אביב גילתה עניין בטואטחה. אולי בשנה הבאה נביא אותו", אמרו בחיפה, שם לא פוסלים אפשרות לייעד לו תפקיד בקישור.

עמית זנטי שחקן מכבי חיפה (שמאל) מול אבי ריקן שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"שחקן רב גוני". ריקן שומר על זנטי/ברני ארדוב

כזכור, חיפה כבר נפגשה עם ריקן במסגרת עסקת טואטחה, אך חוקי פיפ"א קבעו שלא יוכל לעבור לקבוצה שלישית. בעוד שדן איינבינדר נמצא חזק על הכוונת של הפועל באר שבע, מי שצפוי לעבור הוא עומרי אלטמן. כזכור, הצדדים קבעו להיפגש אחרי שהפועל תל אביב תדע אם נשארה בליגה והוא יחתום על חוזה לארבע עונות, כשחיפה תשלם 100 אלף יורו תמורתו. אליסון דוס סנטוס עדיין במשא ומתן, שנמשך מאז ינואר. ההערכה היא שהעסקה תיסגר עוד לפני תום העונה, ייתכן שכבר לאחר המשחק בין הקבוצות בעוד כשבועיים.

במהלך האימון היום תרגל המאמן גיא לוזון את ההרכב הפותח. לוזון עדיין לא סגור על ה-11, אך מסתמן כי יערוך שינוי אחד: מארק ואליינטה יפתח על חשבונו של דקל קינן המוצהב. אלירן עטר ועומר דמארי יפתחו, ככל הנראה, על הספסל. לוזון מעדיף לשלב את עטר בהדרגה, מה גם שניקיטה רוקאביציה (צמד) ומוחמד עוואד (שער ובישול) הצטיינו במשחק האחרון.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully